Gospodarka » Żywność

Dwaj giganci- który wygrywa? Coca-Cola vs. Pepsi

Dwaj giganci- który wygrywa? Coca-Cola vs. Pepsi
Zobacz więcej zdjęć »
Coca-Cola i Pepsi medialnie idą łeb w łeb. W ciągu ostatnich dwóch miesięcy wyniki popularności haseł Coca-cola i Pepsi były bardzo zbliżone. Różnica wynosiła jedynie 4%.
Według mini raportu opracowanego przez zespół MediaMon- Monitoring Mediów Internetowych , dotyczącego medialności haseł Coca-Cola i Pepsi w ciągu dwóch  ostatnich miesięcy ilość publikacji dotyczących fraz Coca-Cola i Pepsi była bardzo zbliżona. Coca-Cola odnotowała 1763 publikacji, a 1640 artykułów i komentarzy dotyczyło Pepsi.  Badanie dotyczy okresu od 1.09.2011 do 28. 10 2011

Analizując ilość publikacji w czasie zauważamy, że aktywność dla obu haseł była mniej więcej zbliżona dla poszczególnych okresów.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Średnia ilość publikacji dla poszczególnych haseł w okresie objętym badaniem wynosiła: dla Coca-coli  30,4 publikacji, dla Pepsi 28,3 publikacji.

Najwięcej publikacji dotyczących frazy Pepsi odnotowane zostało 30 września. W tym dniu w Internecie ukazało się 72 publikacje i opinie zawierające tę właśnie frazę.  Publikacje z tego dnia w dużej mierze zawierają informację o Kibicach klubu piłkarskiego Legia Warszawa, którzy podczas meczu z Hapoelem Tel Awiw na stadionie Pepsi Arena wywiesili na trybunach transparent Dżihad Legia. Wydarzenie zyskało duży oddźwięk medialny.

Jeśli zaś chodzi o Coca- Colę, największa liczba publikacji zawierająca to słowo kluczowe ukazała się  9 września 2011. W tym dniu opublikowano 75 informacji zawierających wyrażenie Coca-Cola. Powodem tak dużej ilości artykułów było zdementowanie informacji , jakoby firma Coca-Cola zawieszała realizację inwestycji we Francji wartych  17 mln euro.  Informacja została podana przez Huberta Patricot- szefa koncernu we Francji,  podczas wypowiedzi telewizyjnej. Dzień później news obiegł media internetowe.  Badanie zostało wykonane metodą ilościowej analizy danych. Wyniki zostały zebrane na podstawie  120000 źródeł monitorowanych przez system MediaMon.  Monitorowano hasła: Coca-Cola, Pepsi .  Pełny raport dostępny jest na stronie www.mediamon.pl w zakładce raporty.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Mediamon.pl
http://mediamon.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »