Technologie » Internet
Dwie nowe osoby w załodze Mobile Rockets
Zawsze poszukujemy ludzi, którzy nie tylko chcą zajmować się mobile, ale przede wszystkim doskonale odnajdują się w tym świecie - komentuje Bartosz Drozdowski, CEO Mobile Rockets. Zależy nam na zatrudnianiu miłośników nowych technologii, marketingu i reklamy, pasjonatów i mobilnych freak'ów - dodaje.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W ten profil doskonale wpisuje się dwóch nowych pracowników agencji. Zadaniem Doroty Kawalec, która objęła stanowisko specjalisty ds. sprzedaży i marketingu, jest obsługa klientów bezpośrednich i agencyjnych firmy. Odpowiada za nadzorowanie wdrażania i realizacji planów sprzedażowych, kampanii reklamowych oraz działań promocyjnych Mobile Rockets. Prywatnie Dorota Kawalec jest miłośniczką nowych technologii, aplikacji i wszystkiego, co związane z mobile. Studiuje na Warszawskiej Szkole Reklamy oraz Wyższej Szkole Humanistycznej na kierunku Nowe Media. W działaniach wspierać ją będzie Krzysztof Różański, który objął stanowisko specjalisty ds. sprzedaży. Do jego zadań należeć będzie bieżący kontakt i obsługa klientów agencji oraz opieka nad realizowanymi kampaniami. Jest on absolwentem Warszawskiej Wyższej Szkoły Humanistycznej na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna oraz Warszawskiej Szkoły Reklamy na kierunku Realizacja Filmowa i Telewizyjna oraz Strategia Reklamy. Prywatnie pasjonuje go filmografia i piłka nożna.
Mobile Rockets to agencja specjalizująca się w mobile marketingu. Oferuje kompleksowe usługi z zakresu planowania i zakupu mediów oraz wsparcie kreatywne i technologiczne. Mobile Rockets dysponuje narzędziami służącymi do realizacji, pomiaru i optymalizacji kampanii w środowisku mobile dla Klientów i Wydawców, oferuje swoim klientom usługi z zakresu strategicznej obecności marki w mobile, kreacje Rich Media dla mobile, planowanie, zakup i optymalizacja dopasowanej do grupy docelowej powierzchni reklamowej oraz produkcja mobilnych landing page i aplikacji.
Nadesłał:
KnowledgeHub Fund
|
Komentarze (0)