Społeczeństwo » Społeczeństwo
Dwumiesięcznik Czerwony Portfelik Senior wkracza na kolejne rynki
Bezpłatny poradnik skierowany jest do osób dojrzałych, które chcą być aktywne, uczestniczyć w różnych wydarzeniach i mieć szeroki dostęp do informacji nt. usług i produktów im dedykowanych. Czasopismo propaguje tematykę prozdrowotną i aktywny styl życia od 2011 r., kiedy to ukazał się pierwszy numer na rynku wrocławskim. Ukazuje się regularnie w nakładzie ponad 10 tys. egzemplarzy na jedno miasto/województwo. Jego dystrybucja jest w pełni skoncentrowana na miejscach, gdzie obecni są na co dzień seniorzy. Dwumiesięcznik dostarczany jest bezpośrednio do klubów seniora, na Uniwersytety Trzeciego Wieku, a także do: bibliotek, sklepów, organizacji, instytucji i stowarzyszeń senioralnych. Poradnik dostępny jest także w płatnej ogólnopolskiej prenumeracie.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Zależy nam na utrzymaniu lokalnego charakteru poradnika, co oznacza, że każde wydanie jest unikalne i skupione na lokalnych inicjatywach i wydarzeniach z danego regionu, bowiem takie właśnie informacje są najciekawsze dla naszych czytelników. Chcemy pośredniczyć między ekspertami z różnych dziedzin, a seniorami poprzez prezentowanie na łamach czasopisma materiałów o charakterze informacyjnym i edukacyjnym m.in. ciekawych osobistości ze środowiska senioralnego oraz wydarzeń i akcji, w których seniorzy mogą wziąć udział. Naszym celem jest pomagać seniorom odnajdywać się w szybko zmieniającej się rzeczywistości, przyczynić się do integracji środowiska, a także mieć na względzie budżet seniora – w końcu czerwony portfel przynosi szczęście i pieniądze” – mówi Linda Matus, Redaktor Naczelna Czerwonego Portfelika Senior.
Dwumiesięcznik od dwóch lat tworzony jest przy współpracy ze środowiskiem senioralnym, a jego siłą jest otwartość na seniorów: spotkania, rozmowy, pokazywanie liderów w środowisku i wartych uwagi przykładów osób starszych, które mogą służyć za inspiracje dla innych.
Polskie społeczeństwo starzeje się, w związku z czym rynek usług senioralnych ma duży potencjał, ale jest wciąż w początkowym stadium rozwoju. Stąd inicjatywy na rzecz seniorów są potrzebne i ważne. Czerwony Portfelik Senior angażuje się również w działania społeczne. Redaktorzy czasopisma biorą udział w projekcie Akademia Rozwoju Seniora przy Wrocławskim Centrum Seniora, prowadzonym przez dr Walentynę Wnuk – doradcę Prezydenta Wrocławia ds. Seniorów.
„To szkoła dla liderów środowiska senioralnego, która pokazuje prawdziwy obraz dojrzałości i wypracowuje skuteczne formy współpracy z osobami starszymi. Dzięki tej inicjatywie pogłębiamy wiedzę i doskonalimy się w naszych działaniach oraz propozycjach kierowanych do seniorów” – dodaje Linda Matus.
Misją dwumiesięcznika jest zachęcanie do działania poprzez aktywne kształtowanie własnej jesieni życia oraz przeciwstawianie się stereotypom. Temu ma służyć również profil na Facebook’u Jesteśmy w tym samym wieku, który jest swoistym mostem międzypokoleniowym: www.facebook.com/JestesmyWTymSamymWieku
Nadesłał:
EGO
|
Komentarze (0)