Motoryzacja » Samochody

Dynamiczny rozwój działu Marketingu i PR w polskim oddziale Mitsubishi Motors!

Dynamiczny rozwój działu Marketingu i PR w polskim oddziale Mitsubishi Motors!
Zobacz więcej zdjęć »
W maju bieżącego roku firma Mitsubishi Motors zadecydowała o rozwoju swoich struktur poprzez stworzenie nowego działu Marketingu i Public Relations.

 

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

DYNAMICZNY ROZWÓJ DZIAŁU MARKETINGU I PR

W POLSKIM ODDZIALE MITSUBISHI MOTORS!

W maju bieżącego roku firma Mitsubishi Motors zadecydowała o rozwoju swoich struktur poprzez stworzenie nowego działu Marketingu i Public Relations. Stanowisko dyrektora objął Łukasz Wójcik, który do firmy wniósł swoje kilkunastoletnie doświadczenie z zakresu branży reklamowej i motoryzacyjnej, nabyte w prestiżowych firmach. We wrześniu dział marketingu został rozszerzony ponownie. Do grona pracowników polskiego oddziału MMC dołączyli wysokiej klasy specjaliści - Jakub Zborowski, który objął stanowisko specjalisty ds. marketingu dealerskiego oraz Piotr Osiński, zatrudniony jako specjalista ds. e-marketingu. Awans na specjalistkę ds. marketingu dealerskiego otrzymała też Małgorzata Kardynia. Departament dąży do wzmocnienia wizerunku firmy Mitsubishi Motors w Polsce i ma na celu wsparcie realizacji ambitnych planów sprzedażowych. 

Nowi specjaliści wzbogacili zespół

Po czerwcowym połączeniu dotychczasowych działów marketingu oraz  PR polskiego oddziału Mitsubishi Motors i  stworzeniu z nich nowego departamentu zarządzanego przez Łukasza Wójcika nadszedł czas na dalsze kroki rozwoju. Nowy pion składający się z marketingu (z szefową Magdaleną Gałek, która pracuje w firmie od 6 lat) oraz  PR (od 11 lat zarządzany przez Kingę Lisowską) zasilą nowi specjaliści.

Jakub Zborowski do grona pracowników polskiego oddziału MMC dołączył jako specjalista ds. marketingu dealerskiego. Jest absolwentem Akademii Finansów w Warszawie, a wieloletnie doświadczenie w komunikacji marketingowej i motoryzacji zdobywał w strukturach renomowanych firm, takich jak Interactive Solutions (grupa Saatchi&Saatchi), Havas Worldwide Digital Warsaw i Digital Wonderland (grupa Publicis). Jakub ma za zadanie wspierać dealerów w planowaniu i realizacji działań marketingowych, a także wspomagać pracę doradców sieci dealerskiej. Motoryzacja jest pasją Jakuba nie tylko w życiu zawodowym, ale również  prywatnym.

Piotr Osiński, zatrudniony na stanowisku Specjalisty ds. e-marketingu, doświadczenie zdobywał pracując między innymi w Bio Product Center w Chicago oraz Agito.pl Sp. Z.O.O. (grupa Naspers). Piotr studiował na wydziale Zarządzania  Politechniki Lubelskiej i ukończył Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej na kierunku filozofia. Dużą część czasu wolnego poświęca uprawianiu sportu - szczególnie żeglarstwa i judo.

W ramach awansu wewnętrznego stanowisko specjalistki ds. marketingu dealerskiego, po półrocznym okresie wdrażania w obowiązki, objęła Małgorzata Kardynia. Ta absolwentka Filologii Angielskiej na Uniwersytecie Szczecińskim pełniła wcześniej obowiązki asystentki zarządu w Mitsubishi Motors Polska.  Oprócz znajomości firmy Małgorzata Kardynia dysponuje  dużą wiedzą na temat kultury i tradycji Kraju Kwitnącej Wiśni.

Dział Marketingu i PR może także liczyć na pomoc odbywającej staż Moniki Kozłowskiej - studentki 1-roku Psychologii  warszawskiej Akademii Pedagogiki Specjalnej.

 „Jestem bardzo dumny z ostatnich osiągnięć działu Marketingu i Public Relations, w tym różnorodnej i efektywnej kampanii wprowadzającej na rynek nowy model Mitsubishi Outlander 2016. Cieszę się, że udało się nam skompletować tak doświadczony i zgrany zespół wykwalifikowanych specjalistów. Dzięki naszym różnorodnym zainteresowaniom, każdy z nas wnosi świeże i jedyne w swoim rodzaju pomysły, które pomagają nam w osiągnięciu wspólnych celów. Zależy nam na wzmocnieniu wizerunku i siły marki Mitsubishi oraz na wsparciu sprzedaży poprzez wykorzystanie innowacyjnych narzędzi i technologii." - skomentował Łukasz Wójcik, szef departamentu.

Wzmocniliśmy działania promocyjne wyodrębniając z działu sprzedaży dział Marketingu i PR. Bardzo się cieszę, że do doświadczonego zespołu prowadzonego przez ambitnego menadżera Łukasza Wójcika dołączyli eksperci w swojej dziedzinie. Jestem bardzo entuzjastycznie nastawiony do ich pomysłów, które przynoszą dobre wyniki." - dodaje Yasuyuki Oyama.

 

Kontakt dla przedstawicieli mediów: Kinga Lisowska tel. +48 22 46 31 875,+48 22 46 31 800 w.175, 0 609 290 133, kinga.lisowska@mitsubishi-motors.pl Zdjęcia wszystkich modeli przeznaczone do publikacji znajdują się w internetowym serwisie prasowym www.press.mitsubishi.pl  Dla dziennikarzy przeznaczona jest również strona Mitsubishi Motors Corporation: https://library.mitsubishi-motors.com/contents/



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

MonikaKozlowska

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »