Rozrywka i wypoczynek » Rozrywka

Dziecięcy konkurs na Twarz Portu Łódź

Dziecięcy konkurs na Twarz Portu Łódź
Zobacz więcej zdjęć »
Od 4 do 23 listopada Port Łódź poszukuje dzieci w wieku 4-10 lat, które chciałyby przeżyć ciekawą przygodę związaną z modelingiem. Na chętnych czeka dużo zabawy, sporo pamiątek w postaci pięknych fotografii oraz nagrody rzeczowe i karty podarunkowe o wartości do 500 zł.

Twoja pociecha chętnie pozuje do zdjęć, lubi się przebierać i ma zdolności aktorskie? Jeśli na te pytania odpowiadasz twierdząco, to konkurs Portu Łódź jest właśnie dla Was. Zabawa jest dedykowana dla maluchów w wieku 4-10 lat. Każdy, kto chciałby, aby to jego dziecko rozpoczęło przygodę z modelingiem, powinien przesłać jego zdjęcie przy pomocy specjalnej aplikacji na stronie centrum.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Kolejny etap konkursu odbędzie się 29 listopada w Porcie Łódź. Tego dnia spotka się  grupa piętnastu finalistów, którzy zostaną wybrani przez Jury. Spośród tych kandydatów, zostanie wybieranych pięcioro dzieci, które oficjalnie zostaną Twarzami Portu Łódź. Konkurs to także nagrody, które odbiorą rodzice małych modeli i modelek. Wśród nich znajduje się pięć nagród głównych, czyli udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej oraz karta podarunkowa na zakupy w centrum o wartości 500 zł. Każdy z dziesięciu laureatów zakwalifikowanych do drugiego etapu otrzyma zestaw gadżetów Portu Łódź oraz kartę podarunkową do sklepu IKEA o wartości 100 zł. W konkursie zostały także przewidziane trzy nagrody specjalne - zestaw gadżetów Portu Łódź oraz karta podarunkowa o wartości 100 zł za najwyżej ocenione przez Internautów zdjęcia. Zwycięzców konkursu poznamy
5 grudnia, a ich wizerunki zostaną uwiecznione na materiałach reklamowych centrum.

 

- Konkurs jest dedykowany odważnym dzieciakom, które chcą zaprezentować się szerszemu audytorium i ich rodzicom, którzy poszukują dla nich ciekawej rozrywki. Być może mali kandydaci na modeli już teraz odnajdą swoje powołanie i w przyszłości zostaną profesjonalistami w tym zawodzie? – komentuje Emilia Lange-Cichocka, menadżer marketingu Portu Łódź.

 

Zgłoszenia przyjmowane będą aż do 23 listopada.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Maria Szwed

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »