Technologie » Telekomunikacja

Dzięki potędze internetu wprowadzili do Polski modę na zdrowe soki wyciskane na zimno

Dzięki potędze internetu wprowadzili do Polski modę na zdrowe soki wyciskane na zimno
Zobacz więcej zdjęć »
W kolejnej odsłonie kampanii T-Mobile "Firma bez limitów - masz to czarno na białym" czytamy o historii sukcesu kolejnego niezwykłego przedsiębiorstwa. Na czym polega fenomen Natura Cold Press?

Do niedawna wiedza na temat korzystnych właściwości soków wyciskanych na zimno w Polsce nie była powszechna. Wszystko się zmieniło, gdy na rynku pojawiła się Natura Cold Press stworzona przez troje przyjaciół. Teraz pracownicy firm w całej Polsce zamawiają grupowo diety sokowe, a Kinga Gałuszkiewicz, dyrektor kreatywna przedsiębiorstwa, i Daniel Gąszewski, kierownik produkcji, wystąpili w najnowszej reklamie T-Mobile.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Natura Cold Press to prawdziwy american dream Oskara Lisa, Kingi Gałuszkiewicz i Daniela Gąszewskiego. Kiedy Oskar wrócił z podróży po Stanach Zjednoczonych, wiedział już, że popularne w USA soki przygotowywane metodą cold press - czyli tłoczone tak, by ostrza urządzenia nie nagrzewały się, a napój nie ulegał szkodliwemu utlenieniu ze stratą dla wartości odżywczych - warto rozpowszechnić również na polskim rynku. Szybko zaraził pomysłem Kingę i razem stworzyli markę Natura Cold Press oferującą soki z owoców i warzyw, które zachowują wszystkie witaminy dzięki tłoczeniu na zimno. Kinga zajęła się strategią rozwoju biznesu i promocją firmy, a Daniel czuwa nad składem i technologią produkcji każdej butelki soku.

- Kiedy już zapaliliśmy się do pomysłu stworzenia firmy produkującej zdrowe, ekologiczne soki wyciskane na zimno, okazało się, że na rynku nie ma soków cold press, które byłyby w rozsądnej cenie dostępne dla szerokiego odbiorcy, niezależnie od lokalizacji. Postanowiliśmy więc zaproponować klientom produkt, który naprawdę będą mogli włączyć do swojej codziennej diety niezależnie od tego, gdzie mieszkają - tłumaczy Kinga.

Projekt okazał się ogromnym sukcesem, a soki i diety sokowe Natura Cold Press zyskały popularność zarówno wśród klientów indywidualnych, jak i całych firm.

  Soki czerpią z natury, biznes - ze zdobyczy technologii

 

Choć soki Natura Cold Press są przygotowywane tak, by wykorzystać wszystkie korzystne właściwości naturalnych produktów, firma nie stroni także od nowoczesnych technologii pozwalających dynamicznie rozwijać biznes. Przedsiębiorstwo chętnie korzysta w szczególności z możliwości internetu. Natura Cold Press jest więc obecna na Facebooku i Instagramie, dzięki czemu pracownicy pozostają w stałym, bliskim kontakcie z klientami. Dodatkowo na stronie internetowej firmy znajduje się sklep online, który pozwoli nam złożyć zamówienie na ulubione soki i diety sokowe, a od niedawna również zamówić stałą dostawę produktów w ramach abonamentu. Zainteresowani tematem znajdą coś dla siebie także na blogu marki poruszającym tematykę zdrowotną. Wszystkie te kanały umożliwiają Kindze, Oskarowi i Danielowi sprawne prowadzenie i promowanie przedsiębiorstwa, i to bez ponoszenia gigantycznych kosztów związanych z tradycyjną reklamą.

Stworzenie tak zdigitalizowanego biznesu wymaga nielimitowanego dostępu do sieci. Firma korzysta więc z usług T-Mobile umożliwiających pozostanie w stałym kontakcie z klientami online, a Kinga i Daniel wystąpili w kampanii reklamowej operatora „Firma bez limitów - masz to czarno na białym" podkreślającej rolę rozmów oraz internetu bez limitu w codziennych działaniach biznesowych. Oprócz Kingi i Daniela, w spocie zobaczymy m.in. Igora Konefała z parku trampolin Hangar 646, Annę Radgowską z firmy budowlanej JR-SANBUD, Alicję Jagodzińską z kawiarni ze zdrowymi słodkościami Legal Cakes czy Wiktora Borowskiego z palarni kawy Coffee Republic.

Edukacja i rozwój na pierwszym miejscu

 

Chociaż w rok od powstania przedsiębiorstwo sporo już osiągnęło, założyciele tej sokowej manufaktury myślą o kolejnych obszarach, w których Natura Cold Press może dynamicznie działać.

- Chcemy rozwijać się zarówno w internecie, jak i offline, by dotrzeć do jak największej grupy odbiorców. Zależy nam także, aby dalej edukować społeczeństwo w tematyce zdrowego, świadomego odżywiania, co jest priorytetem od początku naszej działalności. Już teraz możemy powiedzieć, że mamy na tym polu spore sukcesy, a sklepowe półki powoli zaczynają się uginać pod bogatym wyborem zdrowych soków. Cieszymy się, że nasza praca przynosi realne efekty - opowiada Kinga.

Miarą sukcesu jest również każdy pozytywny komentarz w mediach społecznościowych, który stanowi dla Natura Cold Press mobilizację do dalszego działania.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

DobryKomunikat

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »