Rozrywka i wypoczynek » Rozrywka
Dzień Dziecka z VIVO! Krosno
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Mimo zakazu zgromadzeń publicznych i konieczności trzymania odpowiedniego dystansu VIVO! Krosno nie zapomina o najmłodszych w dniu ich święta. W tym roku, z okazji zbliżającego się wielkimi krokami Dnia Dziecka, Centrum Handlowe przygotowało kreatywny konkurs taneczny. Mechanizm akcji jest bardzo prosty. Dzieci muszą nagrać krótki film (max. 1,5 min), w którym odtworzą układ taneczny wykonany przez dwie popularne postaci z bajek: MINIONKA i OLAFA. Materiał, z zaproszeniem najmłodszych do zabawy, znajduje się na profilu Facebook VIVO! Krosno. Przygotowane nagranie należy wysłać na adres: weselandia@wp.pl. Na uczestników zabawy czeka aż 70 nagród: 20 zwycięzców konkursu otrzyma zestawy kultowych klocków LEGO, a dla kolejnych 50 osób przygotowano nagrody gwarantowane, takie jak mega puzzle czy zabawki dostosowane do wieku i płci dziecka. Nagrody główne zostaną dostarczone przez żywe maskotki bezpośrednio do domów maluchów, które wzięły udział w zabawie. Zwieńczeniem konkursu będzie klip, który powstanie z połączenia filmików przesłanych przez laureatów.
W konkursie mogą uczestniczyć osoby w wieku 4-15 lat.
- Organizowany przez nas Dzień Dziecka odbędzie się tym razem w dość nietypowej formie. W związku z ograniczeniem zgromadzeń społecznych i koniecznością zachowania dystansu społecznego zdecydowaliśmy się na zorganizowanie wirtualnego konkursu tanecznego, w którym można wziąć udział nie wychodząc z domu. Zachęcamy wszystkie dzieci oraz ich rodziców do włączenia się w zaproponowaną przez nas zabawę oraz do przesyłania kreatywnych nagrań – mówi Izabela Malecha, Dyrektor VIVO! Krosno.
Przypominamy, że materiał w imieniu dzieci mogą przesłać wyłącznie rodzice bądź opiekunowie prawni. Szczegółowy regulamin konkursu znajduje się na stronie internetowej VIVO! Krosno: www.vivo-krosno.pl.
Trzymając dystans, bądźmy razem!
Nadesłał:
Open Media
|
Komentarze (0)