Technologie » Internet
Dzień Matki na Instagramie – analiza hashtaga #dzienmatki
Zobacz więcej zdjęć » |
W zestawieniu uwzględnione zostały najpopularniejsze wpisy zawierające monitorowany hashtag, wywołane interakcje, jak również najbardziej aktywnych autorów.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Hashtag w liczbach
Hashtag #dzienmatki na Instagramie został wykorzystany w prawie 34,5 tys. postów (dane z 29.05.2017).
W analizowanym przez NapoleonCat okresie, czyli w minionym tygodniu (22-28 maja 2017) #dzienmatki pojawił się w ponad 21 tys. wpisów i został wykorzystany przez prawie 11 tys. autorów. Posty z analizowanym tagiem wywołały łącznie ponad 916,5 tys. interakcji, z czego zdecydowaną większość stanowiły polubienia (prawie 892,5 tys.).
Autorzy postów z hashtagiem #dzienmatki
Spośród prawie 11 tys. autorów najwięcej wpisów z hashtagiem #dzienmatki opublikowali: SOTHO, Wieczna Róża, AS Jewellery, SensiMo Slings oraz Mikrusek Baby Cards.
Na kilka dni przed Dniem Matki do święta nawiązywało tylko ok. 300-350 użytkowników Instagrama, zaś 26. maja autorów postów z #dzienmatki było aż ponad 9 tys.
Od 22. maja liczba publikowanych wpisów, zawierających #dzienmatki utrzymywała się na poziomie ok. 16-18 tys., by w dniu święta wszystkich mam wzrosnąć dwukrotnie, osiągając wynik ponad 33,5 tys.
Wpisy te cieszyły się dużym zainteresowaniem instagramowiczów. Tylko te opublikowane w Dniu Matki zostały polubione ponad 745 tys. razy i wywołały prawie 20,5 tys. komentarzy.
Najlepsze posty gwiazd
Wśród najbardziej lubianych postów znalazły się wpisy Zuzy Kołodziejczyk (@zuzol), Antoniego Królikowskiego (@antek.krolikowski) oraz Codziennego Suchara (@codziennysuchar). Do najbardziej komentowanych natomiast, należą posty opublikowane na profilach autorów: Allani (@allanipl), Amistyle2607 (@amistyle2607) oraz LAB.ONE (@labone_official).
Tagi towarzyszące
Hashtag #dzienmatki był najczęściej wykorzystywanym znacznikiem odwołującym się do tego święta. Tagi, które mu najczęściej towarzyszyły, to m.in.:
NapoleonCat umożliwia szczegółową analitykę dowolnego, publicznie dostępnego profilu na Facebooku, Twitterze, Instagramie, YouTube, Google+ i Pinterest oraz pozwala śledzić efekty zarówno działań własnych, jak i konkurencji. Narzędzie umożliwia również aktywny monitoring hashtagów na Instagramie.
Nadesłał:
KnowledgeHub Fund
|
Komentarze (0)