Motoryzacja » Samochody

Dziesięcioprocentowy wzrost światowej sprzedaży Volvo w sierpniu

Dziesięcioprocentowy wzrost światowej sprzedaży Volvo w sierpniu
Zobacz więcej zdjęć »
W sierpniu 2019 r. sprzedaż samochodów Volvo na światowych rynkach wzrosła o 10,2 proc. Wszystko wskazuje na to, że szwedzki producent pobije w tym roku swój rekord sprzedaży aut.

W sierpniu 2019 r. samochody Volvo znalazły na całym świecie 47 796 nabywców. Największym rynkiem dla szwedzkiej marki pozostaje Europa, gdzie we wspomnianym miesiącu sprzedano 16 639 samochodów. Na drugim miejscu znalazły się Chiny z wynikiem 14 212 aut. Ostatnie miejsce na podium przypadło Stanom Zjednoczonym, gdzie nabywców znalazły 9 194 auta. W pozostałych częściach świata sierpniowy wynik wyniósł 7 751 pojazdów.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:


W Europie w sierpniu zanotowano wzrost sprzedaży o 11,5 proc. w porównaniu do sierpnia 2018 r. Jak łatwo się domyślić, największym dla Volvo rynkiem Starego Kontynentu jest Szwecja. Na drugim miejscu znalazła się Wielka Brytania, a na trzecim Niemcy. Zainteresowanie samochodami Volvo rośnie, co oznacza, że dla szwedzkiej marki w zasięgu ręki jest pobicie rekordu wszech czasów pod względem sprzedaży aut.

Które modele Volvo najłatwiej przekonują do siebie klientów? Od kilku lat na światowych rynkach obserwuje się intensywny wzrost sprzedaży SUV-ów i crossoverów. Ma to również przełożenie na wyniki Szwedów.

Hitem w ofercie Volvo jest model XC60. Nic dziwnego. Solidny SUV segmentu D zapewnia nie tylko bezpieczeństwo i wygodę, ale też spore możliwości przewozowe. Drugie miejsce pod względem popularności przypadło Volvo XC40. To mniejszy SUV wyróżniający się nieco bardziej śmiałą stylistyką i nasycony nowinkami technologicznymi. Trzecie miejsce również należy do SUV-a, tyle że największego w ofercie szwedzkiej marki - XC90. Co ciekawe, właśnie ten model okazał się najpopularniejszym autem Volvo w USA. Jak widać, dla tamtejszych kierowców liczą się przede wszystkim duże samochody.

Do sukcesu Volvo dołożyła się sprzedaż nowych modeli tej marki. Chodzi o powstające w Stanach Zjednoczonych S60 i produkowane w Szwecji V60 oraz V60 Cross Country. Sprzedaż samochodów Volvo od stycznia do końca sierpnia 2019 r. wzrosła o 7,6 proc. względem porównywalnego okresu 2018 r.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

JK PR

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »