Technologie » Komputery
ECOB - aplikacja dla urzędów
Do uruchomienia aplikacji potrzebne jest jedynie dowolne urządzenie z dostępem do internetu. Aplikacja ECOB jest responsywna, co oznacza, że doskonale działa niezależnie od wykorzystywanego urządzenia. Rejestracja odbywa się poprzezbezpłatny profil EPUAP, wykorzystywany obecnie przez Urzędy Skarbowe i ZUS, umożliwiający składanie elektronicznego podpisu.
Pracownicy urzędu, mogą tworzyć nowe e-usługi korzystając z prostego kreatora, które następnie udostępniane są obywatelom w sekcji "dostępne usługi". O nowych sprawach do rozpatrzenia urzędnik może dowiedzieć się z maila, który wysyłany jest tuż po wpłynięciu wniosku, a także ze swojego panelu, w którym znajdzie pełną listę nierozpatrzonych tematów.
Obywatel po zalogowaniu, w sekcji "dostępne usługi", wybiera interesującą go sprawę i wypełnia właściwy wniosek. Dla pewności, że cały proces przebiegł skutecznie, otrzymuje mailowe potwierdzenie. W każdej chwili może sprawdzić postępy w swojej sprawiei zobaczyć wysłane dokumenty. Po rozpatrzeniu sprawy przez urzędnika, zainteresowany może pobrać odpowiednie potwierdzenie.
Poza podstawowymi funkcjami, system umożliwia także:
- publikowanie aktualności, co przyczynia się do zwiększenia aktywności obywatelskiej,
- masową komunikację poprzez forum w systemie, zwiększające interakcję i poznawanie opinii,
- składanie zapytań o płatności podatkowe, pobieranie poleceń zapłaty i sprawdzanie statusu realizacji,
- udostępnianie podglądu trwających obrad oraz powstałych podczas nich dokumentów, poprzez komunikację aplikacji z system zarządzania obradami HD System Plus.
Usprawnij pracę Urzędu i wyjdź naprzeciw oczekiwaniom obywateli. Stwórz aktywną społeczność lokalną razem z systemem ECOB. Po szczegóły dotyczące systemu zapraszamy do kontaktu na adres natalia.roszkowiak@graphcom.pl
Chcesz zmniejszyć koszt wdrożenia systemu? Nie zwlekaj już dziś zapytaj o dofinansowanie w Twoim województwie!
Nadesłał:
Graphcom
|
Komentarze (0)