Firma » Finanse
EFL po raz trzeci Firmą Przyjazną Klientowi
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
EFL jako jedyna firma leasingowa, znalazł się w gronie laureatów nagrody Firma Przyjazna Klientowi. Podczas uroczystej gali wręczenia statuetek, która odbyła się 25 czerwca 2013 r. w siedzibie Ministerstwa Gospodarki, certyfikat w imieniu spółki odebrali Krzysztof Ziomek, Dyrektor Zarządzający, Pion Marketingu i Zarządzania Klientem EFL oraz Irena Szymańska, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta EFL.
Program Certyfikacyjny jest oparty na analizie opinii Klientów odnoszących się do firmy. Badane są 4 wymiary: ogólne zadowolenie klienta, szczegółowa ocena jakości współpracy z firmą, ocena jakości obsługi w poszczególnych kanałach oraz prawdopodobieństwo rekomendacji produktów i usług przedsiębiorstwa. Do realizacji badania wykorzystywany jest wystandaryzowany kwestionariusz, który sprawdza satysfakcję klientów. Ocenie poddawane są także kanały komunikacji firmy z klientami. Realizowany model badania oparty jest na wywiadach telefonicznych, internetowych jak również bezpośrednich. W finale prowadzonej certyfikacji przedsiębiorstwo otrzymuje raport pokazujący obszary, w których firma jest dobrze oceniana jak również te, w których należy podjąć działania naprawcze.
Tytuł Firmy Przyjaznej Klientowi stanowi dla nas szczególnie istotne wyróżnienie, ponieważ przyznawany jest na podstawie opinii klientów. Ich uznanie przejawia się w wysokiej ocenie jakości naszych usług, profesjonalizmu, terminowości oraz uczciwości - a więc aspektów kluczowych we współpracy. Fakt, że nagrodę otrzymujemy już po raz trzeci z rzędu świadczy o tym, że nieustannie rozwijamy i udoskonalamy jakość proponowanych usług. Eliminujemy powody niezadowolenia naszych klientów i budujemy obsługę zindywidualizowaną i skoncentrowaną na potrzebach i oczekiwaniach klientów - powiedział Krzysztof Ziomek, Dyrektor Zarządzający, Pion Marketingu i Zarządzania Klientem w EFL.
„EFL może pochwalić się coraz większą liczbą ambasadorów - klientów bardzo zadowolonych ze współpracy z firmą i polecających usługi - rośnie tym samym wskaźnik rekomendacji EFL – jest obecnie najwyższy od 3 lat - dodaje Irena Szymańska, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta EFL.
Ogólnopolski Program Firma Przyjazna Klientowi jest organizowany przez Fundację Obserwatorium Zarządzania. Jego celem jest podnoszenie poziomu zarządzania obsługą klienta.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
MCConsultants
|
Komentarze (0)