Firma » Reklama
EFL promuje Leasing Europejski - Pracę dla młodych
Kampania realizowana jest głównie w Internecie. Prowadzone działania obejmą; wysyłki mailingowe do firm, formaty display na portalach biznesowych oraz promocję w porównywarkach finansowych. EFL kontynuuje również współpracę z portalem Bankier.pl w ramach systemów partnerskich, z wydawcami w ramach sieci afiliacyjnych oraz
z portalami takimi jak Onet.pl, Interia.pl, wp.pl.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Największa firma leasingowa koncentruje się na walorach oferty, która umożliwia uzyskanie atrakcyjnego finansowania na rozwój małego i średniego biznesu. EFL oczekuje od swoich partnerów (firm MŚP) wsparcia młodych osób na rynku pracy. „Leasing Europejski. Praca dla młodych” to produkt dla firm, które w okresie ostatnich 6 miesięcy zatrudniły przynajmniej jedną młodą osobę (15-24 lat), lub które oferują kształcenie zawodowe lub staże/ programy szkoleniowe dla młodych osób. Innym warunkiem otrzymania korzystnej oferty może być również podpisanie umowy o współpracy z instytucją odpowiadającą za kształcenie (np. uniwersytetem, technikum, szkołą zawodową) o zatrudnianiu młodych osób (np. podczas letnich praktyk).
„W prowadzonej komunikacji marketingowej stawiamy na Internet, który wspiera realizację postawionych celów sprzedażowych i pozwala precyzyjnie dotrzeć do grupy docelowej, czyli przedsiębiorców z sektora MŚP. Liczę, że promowana oferta pozwoli nam i naszym partnerom biznesowym wesprzeć młode osoby wchodzące na rynek pracy” - powiedziała Ewa Kadziewicz, Dyrektor Departamentu Marketingu w EFL.
Pierwsza odsłona kampanii zakończy się w maju 2014r. W tym samym miesiącu zostanie uruchomiony kolejny etap komunikacji.
Nadesłał:
MCConsultants
|
Komentarze (0)