Dom » Wnętrza

Ekologiczna premiera w salonie grzejników Jaga

Ekologiczna premiera w salonie grzejników Jaga
Zobacz więcej zdjęć »
Motywem przewodnim ekologicznego spotkania, które odbyło się 26 marca br. w salonie grzejników Jaga Art Studio, była promocja kosmetyków Recoffee marki O`Right na bazie kawy. Event, energetyczny jak filiżanka mocnego espresso, zgromadził wielu gości zainteresowanych tematem ekologii.
Polska premiera ekologicznych kosmetyków do ciała i włosów Recoffee marki O`Right nieprzypadkowo miała swoje miejsce w salonie grzejników marki Jaga. Belgijski producent chętnie wspiera inicjatywy promujące troskę o środowisko naturalne. Z przyjemnością więc udostępnił przestrzeń swego salonu do prezentacji produktu, który nie dość, że jest naturalny (zawiera 100 % olejku kawowego), to ma także w 100 % biodegradowalne opakowanie. Olejek kawowy oraz butelki kosmetyków Recoffee powstają z kawowych fusów poddanych przetworzeniu. Szacuje się, że codziennie na całym świecie po spożyciu kawy pozostaje ponad 20 milionów kilogramów fusów, które wymagają utylizacji. Dzięki firmie O`Right część z nich otrzyma nowe życie i stanie się cennym olejkiem wspomagającym kondycję naszych włosów lub posłuży do wyprodukowania w pełni ekologicznej butelki, która ulegnie procesowi rozkładu. A nawet - dzięki umieszczonemu na dnie ziarenku kawy - w ciągu pięciu lat zamieni się w kawowe drzewko.
- Z 1 kilograma fusów kawowych jesteśmy w stanie uzyskać zaledwie 15.6 grama cennego olejku. Oznacza to, że do wyprodukowania litrowej butelki szamponu Recoffee potrzebujemy fusów kawowych z 16 średnich filiżanek tego napoju - mówi Joanna Kwiecińska-Ćwir, właściciel firmy Organics Beauty Concept reprezentującej w Polsce markę O`Right.
Holistyczne podejście do tematu ekologii i filozofia „Cradle to cradle" są bliskie właścicielowi firmy Jaga, który aktywnie nawołuje do globalnej troski o środowisko. Grzejniki Jaga na każdym etapie swojego życia (projekt, użytkowanie, recykling) dbają o to, by ich ślad środowiskowy był jak najmniejszy, co potwierdzają liczne badania i certyfikaty.
Showroom Jaga, znajdujący się w Galerii Saska Kępa, świetnie wpisuje się w ekologiczną filozofię marki O`Right. Wnętrze salonu zaaranżowane jest minimalistycznie, z wykorzystaniem naturalnych materiałów (drewno) oraz elementów poprodukcyjnych (zużyte wymienniki grzejników, drewno z recyklingu). Goście zaproszeni na promocję marki Recoffee czuli się w tej przestrzeni swobodnie i chętnie pozowali do zdjęć na tle grzejników Jaga. Szczególnym zainteresowaniem cieszył się organiczny w kształcie grzejnik Heatwave - jeden z flagowych modeli belgijskiego producenta.
Spotkanie obfitowało w wiele atrakcji takich jak pokaz mody, koncert Jakuba Molędy czy porady trychologa (specjalista zajmujący się diagnozą skóry głowy). Przygotowała je firma OKK!

Relacja z wydarzenia znajduje się na fanpage marki Jaga Polska na Facebooku: https://www.facebook.com/jaga.polska



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Synergia PR

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »