Dom » Wnętrza
Ekologiczne zmywanie
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Kto lepiej zrozumie kobietę jak nie inna kobieta? Oczywiście, że nikt! Z tego przekonania powstała marki Lilly’s Eco Clean. Stworzyła ją Lilly Klint, pochodząca z Finlandii, a żyjąca w zielonej Irlandii pani domu, która założyła firmę sprzątającą. Przez wiele lat zajmowała się dbaniem o porządek w wielu irlandzkich domach. Niestety chemiczne środki negatywnie wpływały na jej zdrowie, samopoczucie i skórę. Tak samo wpływają one na setki kobiet na całym świecie. Dlatego Lilly wpadła na pomysł stworzenia środków do czyszczenia i prania, które są ekologiczne i przyjazne skórze. Główną ideą jaka przyświecała Lilly była chęć stworzenia nowych produktów, które odmienią życie wszystkich którym sprzątanie domu daje się we znaki, tak jak jej. Inspiracji poszukiwała w naturze. Wykorzystując znane od pokoleń receptury oraz składniki podchodzenia roślinnego, stworzyła gamę produktów do sprzątania i prania. Jednym z nich jest Skoncentrowany Płyn do Mycia Naczyń z olejkiem cytrynowym. To środek naturalny dlatego nie podrażnia skóry dłoni. Płyn działa równie skutecznie jak chemiczne środki do zmywania, ale w przeciwieństwie do nich jest przyjazny dla ludzi, zwierząt i środowiska. Źródłem jego antybakteryjnych właściwości jest czysty olejek eteryczny z cytryny, który jest naturalnym ekstraktem bakteriobójczym. Dzięki niemu naczynia pozostają czyste, a dłonie nie są narażone na podrażnienia i uczulenia. Ponieważ płyn do naczyń Lilly’s Eco Clean jest koncentratem, już niewielka ilość pozwoli zmyć wszystkie talerze i garnki po rodzinnym obiedzie.
Ekologiczne zmywanie jest szczególnie ważne dla alergików. Ponieważ płyn Lilly’s Eco Clean nie zawiera agresywnych składników chemiczny, nie podrażnia wrażliwej skóry uczuleniowców.
Cena: 14,50zł.
Produkty marki Lilly’s Eco Clean można zakupić za pośrednictwem strony www.WiecejNizEko.pl oraz w CH Promenada.
| Nadesłał:
            Propharma | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)