Rozrywka » Gry

Eldest Souls od United Label osiągnął break even point sprzedając się w ilości ponad 44 tys. kopii

Eldest Souls od United Label osiągnął break even point  sprzedając się w ilości ponad 44 tys. kopii
Zobacz więcej zdjęć »
Drugi tytuł z portfolio wydawniczego United Label – Eldest Souls, pixel’artowy RPG bossrush, osiągnął próg rentowności w ciągu 20 pierwszych dni sprzedaży, zwracając wszelkie nakłady poniesione na produkcję i marketing gry.

Według potwierdzonych danych sprzedażowych ze wszystkich platform, od dnia premiery – 29 lipca do 18 sierpnia, liczba kopii gry przekroczyła 44 tys., a przychody z jej sprzedaży wyniosły ponad 1,5 mln zł, po wcześniejszym potrąceniu prowizji dla platform dystrybucyjnych oraz współwydawcy - CI Games.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Dominującą platformą jest PC. Na Steam oraz innych platformach sprzedano blisko 28 tys. kopii gry. Na konsolach sprzedało się ok. 17 tys. sztuk (Nintendo 7 963, PlayStation 7 079 i Xbox 1 427). Na wishliscie Eldest Souls widnieje obecnie liczba ponad 236 tys. zainteresowanych.

- Osiągnięcie poziomu break even, jest dla nas fantastyczną wiadomością. Czekaliśmy z publikacją tej informacji, chcąc otrzymać od wszystkich platform potwierdzone dane sprzedażowe. Gra została przyjęta przez graczy bardzo pozytywnie, zdobywając wysokie noty w czołowych serwisach branżowych. Widzimy stały progres naszych działań wydawniczych. Debiutancki tytuł – Röki osiągnął zwrot kosztów po blisko 8 miesiącach, Eldest Souls z kolei przekroczył ten próg już po 20 dniach.To zdecydowanie dobry kierunek i liczymy na to, że Tails of Iron osiągnie podobny rezultat – mówi Darren Newnham, prezes United Label.

Prezes United Label dodaje, że gra jest zdecydowanie longsellerem, a Spółka zamierza sukcesywnie konwertować wishlistę na liczbę sprzedanych sztuk poprzez okresowe promocje sprzedażowe. W jego ocenie Eldest Souls będzie miał istotny wpływ na wyniki Spółki do co najmniej 2023 r. Po pokryciu nakładów na produkcję i marketing gry, Spółka będzie dzieliła się przychodami ze sprzedaży gry z deweloperem - Fallen Flag Studios, przy czym zachowa znaczący udział w przychodach ze sprzedaży.

Obecnie United Label koncentruje się na grze Tails of Iron, której multiplatformowa premiera jest zapowiedziana na 17 września 2021 r.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

shhme

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »