Zdrowie » Ciało
Elizabeth Arden promuje zapach Mandarin Blossom i slow life
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Media w kampanii zakupiła agencja mediowa Havas Media.
Portfolio zapachów marki Elizabeth Arden powiększyło się w tym roku o nowość – White Tea Mandarin Blossom. Kampania promująca linię White Tea rozpoczęła się w marcu, a od lipca koncentruje się na nowości – zapachu White Tea Mandarin Blossom. Kulminacją zaplanowanych działań jest konkurs organizowany wraz z magazynem Zwierciadło, w którym do wygrania są warsztaty slow life pod hasłem „Zwolnij, by zachwycić się sobą i światem wokół" zaplanowane na 19 września. Spotkanie poprowadzi Dagmara Gmitrzak, trenerka rozwoju osobistego, która będzie pokazywać jak odnaleźć wewnętrzną harmonię, spokój i siłę przy wykorzystaniu technik mindfulness, relaksacji, koherencji serca czy tańca. Konkurs trwa do 7 września i aby wziąć w nim udział należy odpowiedzieć na pytanie:  Co dla Ciebie oznacza slow life?
W kampanii, która trwa od wiosny, wykorzystane zostały reklamy i artykuły sponsorowane w Zwierciadle, kanały social media miesięcznika oraz nośniki OOH w całej Polsce. W działania promocyjne zostały również zaangażowane influencerki: Kate.Simple.Life, Natalia Knopek z Simplife.pl oraz Paulina Ostrowska – Mrsostrovia, które promują perfumy w ramach prowadzonych przez siebie mediów społecznościowych. Finał kampanii zaplanowany jest na 19 września, kiedy odbędą się warsztaty ze zwycięskimi konsumentkami. Za koncept kreatywny, jego realizację oraz planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Havas Media.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
	| Nadesłał:
            PR Communication | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)