Dom » Budownictwo
ENTR - technologia puka do drzwi
ENTR to nowatorskie połączenie zaawansowanej technologii z wysokim poziomem bezpieczeństwa. Zamek - kompatybilny z większością rodzajów, typów i wymiarów drzwi - pozwala otwierać je na wiele sposobów, a także nadawać dostęp innym użytkownikom. Promocję produktu wśród polskich odbiorców wspierać będzie zakrojona na szeroką skalę kampania.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Nadchodzi era smart locków
Rosnące zainteresowanie kwestiami bezpieczeństwa i popularyzacja urządzeń cyfrowych ze zdalną kontrolą dostępu to główne czynniki, które przyczyniły się do powstania zamka ENTR. - Tylko podążając za potrzebami klientów, stale rozbudowując i udoskonalając swoją ofertę oraz proponując unikatowe w skali świata produkty jesteśmy w stanie utrzymywać dominującą pozycję w branży zabezpieczeń - komentuje Joanna Skalbaniok, Dyrektor Zarządzający polskiego oddziału ASSA ABLOY. Wprowadzenie urządzenia na polski rynek ma wspierać kampania przygotowana przez agencję Sfera Group z Wrocławia. Hasło przewodnie strategii komunikacji to „ENTR - Era Smart Locka".
Wieloetapowo, wielowymiarowo
Kampania przygotowana przez agencję Sfera Group prowadzona będzie w telewizji, prasie i Internecie. Głównymi odbiorcami produktu są klienci indywidualni, deweloperzy oraz architekci. Promocję zamka ENTR wesprą także czołowi polscy blogerzy i vlogerzy. Za ich pośrednictwem marka ma nadzieję dotrzeć do szerokiego grona młodych użytkowników, zainteresowanych nowościami technologicznymi. W ramach implementacji strategii agencja odpowiadać będzie także za content marketing, działania z obszaru komunikacji wewnętrznej oraz sprzedażowej. Wprowadzenie produktu na rynek poprzedzają testy urządzenia, które ASSA ABLOY udostępniła swoim pracownikom. - Chcemy, by przedstawiciele naszej firmy mogli w praktyce sprawdzić zalety zamka ENTR. Dajemy im szansę bezpośredniego poznania zasad funkcjonowania i specyfiki urządzenia oraz wystawienia oceny na ile naprawdę ułatwia ono codzienne życie. Wierzymy, że dzięki temu nasi pracownicy staną się niepisanymi ambasadorami nowego produktu i będą promować go z pełnym przekonaniem - mówi Marlena Bogus, Product Manager, odpowiedzialna za koordynację działań promocyjnych.
Nadesłał:
arefs16
|
Komentarze (0)