Moda » Obuwie

Eobuwie.pl z przełomowym formatem w Magnolia Park

Eobuwie.pl z przełomowym formatem w Magnolia Park
Zobacz więcej zdjęć »
Marka eobuwie.pl dołączyła do grona najemców Magnolia Park. To jej drugi sklep stacjonarny w Polsce i pierwszy na Dolnym Śląsku. Charakteryzuje się nowoczesną formą sprzedaży, której do tej pory jeszcze nikt w kraju nie zaproponował.

Eobuwie.pl to jeden z liderów sprzedaży markowego obuwie on-line na rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Oferuje klientom jedną z najszerszych ofert produktów. W 2017 roku marka rozpoczęła sprzedaż stacjonarną w Zielonej Górze. Swój drugi sklep otworzyła właśnie w Magnolia Park we Wrocławiu.

Lokal w największej galerii handlowej na Dolnym Śląsku to zupełnie nowy koncept marki. Wyposażony został w 50 nowoczesnych ekranów, dzięki którym można składać zamówienia w specjalnie stworzonej do tego aplikacji. Wybrane obuwie po chwili trafia do klienta, który może je przymierzyć i kupić.

Lokal i magazyn eobuwie.pl w Magnolia Park zajmują powierzchnię blisko 2 tys. mkw. Znajdują się na parterze, w sąsiedztwie CCC. Marka oferuje kilkanaście tysięcy modeli torebek i butów w różnych rozmiarach. W sumie jest to około 150 tys. produktów. W sklepie można także złożyć zamówienie bez opcji przymierzania. Magazyn służy również jako centrum dystrybucyjne na obszar Wrocławia.

-Bardzo nas cieszy, że marka eobuwie.pl wybrała naszą galerię handlową na wdrożenie zupełnie nowego modelu zakupów. To prawdziwy przełom dla klientów, nowatorskie połączenie wszystkiego, co najlepsze w zakupach online i offline – mówi Małgorzata Słowik, leasing director w Multi Poland.

Eobuwie.pl to jedna z wielu premier w największej galerii handlowej na Dolnym Śląsku. W ostatnim czasie pojawił się tutaj między innymi największy w regionie sklep CCC, debiutujące na Dolnym Śląsku Vanilla Body Shop, Tezenis i Tea&Tea, pierwszy w Polsce punkt stacjonarny marki Freddy, a także lokal fryzjerski Jean Louis David i dwa salony optyczne - Trendy Opticians i Design Optyk.

Magnolia Park zapewnia najbardziej kompleksową ofertę handlową na Dolnym Śląsku. Liczy 100 tys. mkw. powierzchni najmu (GLA). Działa tu ponad 260 sklepów, punktów usługowych, kawiarni i restauracji. Klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych.

Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa obiektu wynosi 100 tys. mkw. Jest tu ponad 260 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych.

Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się m.in.: Aldo, Bershka, C&A, Decathlon, Denon, ECCO, H&M, Home&You, InterSport, KappAhl, New Yorker, Oysho, Peek&Cloppenburg, Pierre Cardin, Promod, Pull&Bear, RESERVED, Saturn, Stradivarius, TK Maxx, TOUS, W. Kruk, Zara. Ofertę z sektora „zdrowie i uroda” reprezentują jednocześnie drogerie m.in. Super-Pharm i Rossmann, ale i Douglas, Sephora, Inglot czy Mac. Galeria wyznacza trendy – można tu znaleźć pierwsze na Dolnym Śląsku salony: Crocs, Decimas, LC Waikiki, The North Face, Samsung Brand Store czy Superdry. Oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje 7-salowe kino Helios, salę zabaw dla dzieci Labibu, największe na Dolnym Śląsku Centrum Tańca Champion Team i centrum Jatomi Fitness. Klienci mogą korzystać z hipermarketu budowlanego Castorama, sklepu Komfort i czynnego do północy hipermarketu TESCO. W galerii handlowej działa również Centrum Medyczne Magnolia Park - przychodnia zapewnia dostęp do lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej oraz specjalistów, m.in. stomatologa czy lekarza medycyny estetycznej.

Ofertę centrum uzupełnia 30 restauracji i kawiarni. Klienci mają do dyspozycji ponad 1600 miejsc w strefie restauracyjnej, z których blisko połowa znajduje się w lokalach z obsługą kelnerską. Magnolia Park nieustannie wzbogaca się o nowe marki - sklepy, punkty usługowe, butiki i restauracje. Jako pierwsza galeria handlowa w regionie wprowadziła stałą, darmową usługę Personal Shopping – indywidualnych zakupów w towarzystwie stylistki.

Dodatkowo klienci mogą kupić kartę podarunkową - to rodzaj przedpłaconej karty elektronicznej, która pozwala na zakupy we wszystkich sklepach i punktach usługowych galerii handlowej. Jest idealnym pomysłem na udany prezent.

Zróżnicowana, atrakcyjna oferta, wygodny dojazd samochodem i komunikacją miejską oraz bliskość dużych osiedli mieszkaniowych czynią centrum doskonałym miejscem zakupów, spotkań, rozrywki i rekreacji. Do dyspozycji klientów jest zewnętrzne boisko multifunkcyjne, strefa do Street Workoutu, plac zabaw dla dzieci, a także deptak z drzewami, ławeczkami i fontannami, przy których można odpocząć. Magnolia Park stanowi miejsce spotkań dla lokalnej społeczności również ze względu na organizowane tu wydarzenia specjalne. Więcej informacji można znaleźć na www.magnoliapark.pl. Śledź nas na www.facebook.com/magnoliaparkcentrum i www.instagram.com/magnoliaparkcentrum. Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Poland Sp. z o.o.

 

Multi Corporation to wiodący właściciel, zarządca oraz deweloper wysokiej jakości centrów handlowych w Europie oraz Turcji. Jest to dobrze dokapitalizowana pan-europejska platforma nieruchomości handlowych zorientowana na wzrost, a jej działalność koncentruje się na generowaniu, zarządzaniu i zwiększaniu trwałych dochodów z najmu. Obiekty Multi Corporation są też często katalizatorem wzrostu gospodarczego oraz odnowy społecznej w miastach i regionach, w których działają. Od powstania w 1982 roku firma brała udział w ponad 180 projektach oraz jest właścicielem lub zarządcą 60-ciu centrów handlowych. Multi Corporation działa w 12 krajach, w tym w Holandii, gdzie ma swoją siedzibę, a także w Belgii, Czechach, Niemczech, we Włoszech, w Polsce, Portugali, Słowacji, Hiszpanii, na Ukrainie, w Wielkiej Brytanii i Turcji.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PREXPERT

Komentarze (1)

  • avatar
    ~expert 2018-03-11 18:51:27

    Fajne butki widziałem na wyprzedaży na schaffashoes


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Zamów opracowanie informacji prasowej


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »