Kultura, sztuka » Kultura
Epson Digigraphie, wystawa i aukcja charytatywna 10. lecia fotopolis.pl
Zobacz więcej zdjęć » |
Po zakończeniu wystawy, 17 listopada br. zdjęcia trafia na aukcje w portalu artinfo.pl. Dochód z licytacji zostanie przekazany Fundacji Rozwoju Dzieci im. Komeńskiego, która zorganizuje wakacyjne warsztaty fotograficzne dla dzieci zagrożonych wykluczeniem społecznym. Prezentowane na wystawie zdjęcia wydrukowane są w technologii Epson Digigraphie, używanej na świecie do reprodukcji dzieł sztuki.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Wystawa czynna jest 27.10.2011 – 17.11.2011 śr-pt 15:00 – 19:00, sob-nd 12:00-17:00 w warszawskiej Galerii Refleksy, ul. Narbutta 40 lok. 21
Październik 2011 – Przygotowując obchody 10. lecia internetowego magazynu o fotografii - fotopolis.pl zaplanowano dwa, połączone ze sobą wydarzenia: wystawę i aukcję charytatywna 10. zdjęć 10. znanych polskich fotografów oraz wystawę 10. najlepszych zdjęć z prowadzonego na łamach konkursu „Zdjęcie tygodnia”
Aukcja na cele charytatywne
Z okazji 10. lecia fotopolis.pl, zaprosił do współpracy dziesięciu polskich fotografów. Propozycję przyjęli czołowi przedstawicieli różnych gatunków fotograficznych, takich jak: portret, akt, reportaż, moda, fotografia inscenizowana oraz podróżnicza: Marek Arcimowicz, Filip Ćwik, Krzysztof Gierałtowski, Szymon Kobusiński, Adam Lach, Rafał Milach, Tomek Sikora, Basia Sokołowska, Andrzej Świetlik i Wacław Wantuch. Przekazali po jednym swoim zdjęciu na charytatywną aukcję, z której dochód zostanie przekazany Fundacji Rozwoju Dzieci im. Komeńskiego, która zorganizuje wakacyjne warsztaty fotograficzne dla dzieci zagrożonych wykluczeniem społecznym. Fundacja współpracuje z ponad setką gmin w całej Polsce, wspierając rozwój dzieci na trudnych obszarach, gdzie ryzyko zagrożenia wykluczeniem jest największe.
Zdjęcie tygodnia
Na wystawie 10. lecia fotopolis.pl zaprezentowanych zostanie także 10 najlepszych zdjęć z cyklicznego konkursu "Zdjęcie tygodnia", który trwa nieprzerwanie od lat. Co tydzień czytelnicy głosują na fotografie wybrane redakcję spośród zdjęć nadesłanych przez czytelników. Na wystawie pokazane zostaną prace: Filipa Kacały, Krzysztofa Kaliczaka, Igora Kaweckiego, Jakuba Korusa, Krzysztofa Ligęzy, Marka Lochera, Grzegorza Piaskowskiego, Piotra Rodzajewskiego, Oli Szewczul i Dominika Tarabańskiego.
Epson Digigraphie w służbie sztuki
Wszystkie prezentowane na wystawie prace wydrukowane są na specjalnych, certyfikowanych papierach fotograficznych i drukarkach Epson zgodnie ze standardem Digigraphie – specyficznym procesie cyfrowym gwarantującym najwyższą wierność i najwyższą jakość wymaganą przez artystów, muzea, koneserów i kolekcjonerów sztuki. Świadectwem zgodności ze standardem Digigraphie i z oryginałem jest tłoczona na wydruku pieczęć, podpis autora oraz towarzyszący im certyfikat.
Cyfrowe wydruki, które mogą uzyskać pieczęć Digigraphie, są tworzone za pomocą profesjonalnych drukarek Epson Stylus Pro wyposażonych w atramenty UltraChrome™, UltraChrome K3 oraz UltraChrome K3 z kolorem Vivid Magenta. Wydruki muszą być wykonane na certyfikowanych podłożach m.in. Epson Professional media, Canson/Arches czy Hahnemuhle.
Szczegółowe informacje: www.digigraphie.com.
nformacje o firmie Epson
Epson jest globalnym liderem w dziedzinie obrazowania i innowacji. Epson dąży do tego, by przekraczać oczekiwania klientów, tworząc kompaktowe, energooszczędne i precyzyjne technologie. Oferta produktów firmy obejmuje drukarki oraz projektory 3LCD do zastosowań biznesowych i domowych, a także inne urządzenia elektroniczne i ciekłokrystaliczne.
Grupa Epson, kierowana przez Seiko Epson Corporation z Japonii, zatrudnia na świecie ponad 80 tys. pracowników w 102 spółkach. Epson szczyci się stałym wkładem w globalną ochronę środowiska, a także w funkcjonowanie społeczności, w których działa.
Wizja środowiskowa 2050http://eco.epson.com
Epson Europe
Epson Europe BV z Amsterdamu to regionalna centrala grupy odpowiedzialna za Europę, Środkowy Wschód, Rosję i Afrykę. Zatrudniający 2400 pracowników oddział Epson Europe w roku fiskalnym 2009 osiągnął sprzedaż równą 1 875 milionom euro. www.epson-europe.com
Dodatkowych informacji udzielają:
Epson Europe BV
Oddział w Polsce
Dorota Wódka-Kot
tel. (22) 375 75 16
e-mail: dorota.kot@epson.pl
Internet: www.epson.pl
Obsługa Prasowa i PR:
INDALO Public Relations, ul. Grochowska 341/281A, 03-822 Warszawa
komórka: 501 772 619 zbigniew.blewonski@indalo.pl
Nadesłał:
INDALO
|
Komentarze (0)