Technologie » Komputery

Epson WorkForce – 50% ograniczenie kosztów druku

Epson WorkForce – 50% ograniczenie kosztów druku
Zobacz więcej zdjęć »
Atramentowe jedno i wielofunkcyjne drukarki serii WorkForce Pro zaprojektowane zgodnie z nową strategią Epsona „Z myślą o biznesie” pozwalają ograniczyć koszty druku do 50%.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Sierpień 2011 — Elementem nowej strategii firmy Epson - „Z myślą o biznesie” (ang. Engineered for Business) jest projektowanie drukarek tak by gwarantowały wysokiej jakości, trwałe wydruki, wysoką wydajność, niewielkie zużycie energii i niskie koszty eksploatacji. 

Zgodnie z tą filozofią zaprojektowane zostały dwie serie drukarek atramentowych WorkForce Pro -  jednofunkcyjne WP-4000 i wielofunkcyjne WorkForce Pro WP-4500. Drukarki z obydwu serii  oferują laserową jakość wydruków, podobną wydajność i niezawodność oraz co bardzo istotne - do 50% niższy koszt wydruku strony w porównaniu do konkurencyjnych drukarek laserowych[1].
Te szybkie drukarki atramentowe są realną alternatywą wobec produktów laserowych i dodatkowo zapewniają większe oszczędności dzięki superszybkiej funkcji automatycznego druku dwustronnego, który ogranicza zużycie papieru.

Obniżenie kosztów eksploatacyjnych daje m.in. możliwość stosowania ekonomicznych, dużych pojemników z atramentem umożliwiających druk do 3.400 stron w rozdzielczości 4800 x 1200 dpi – co stanowi więcej niż mogą zaoferować porównywalne drukarki laserowe. Dodatkową korzyścią jest wyraźniejszy tekst oraz ostrzejsze i lepiej nasycone barwnie obrazy.

Pierwsze produkty z serii WorkForce ppojawia się na polskim rynku w połowie września 2011 r. Dodatkowe modele z obsługą PDL dla złożonych środowisk IT, w tym PCL6, PCL5c i Adobe PostScript 3 zapowiadane są na jesień tego roku.

„Linia WorkForce Pro to mocno konkurencyjna seria urządzeń dla biznesu: nowa nazwa, nowe podejście – zgodne ze strategią Engineered for Business - opiera się na wyborze, wydajności, oszczędności i ekologii” – powiedział Andrew Semple, kierownik business imaging w Epson Europe. “Wiemy, czego potrzebują firmy: wysokiej jakości, niezawodnych, funkcjonalnych, wydajnych i oszczędnych produktów. Wcześniej firmy musiały z czegoś rezygnować, ale z serią WorkForce Pro, mogą mieć to wszystko na raz.”

 

 [1]Porównanie z 10 najlepszymi kolorowymi drukarkami laserowymi  A4 i urządzeniami wielofunkcyjnymi sprzedawanymi we Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii w czwartym kwartale 2010 według IDC. Koszt strony obliczany na postawie oficjalnej ceny dla kaset z tonerem i publikowanej we Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii i Wielkiej Brytani w grudniu 2010 r. 

Informacje o  firmie Epson

Epson jest globalnym liderem w dziedzinie obrazowania i innowacji. Epson dąży do tego, by przekraczać oczekiwania klientów, tworząc kompaktowe, energooszczędne i precyzyjne technologie. Oferta produktów firmy obejmuje drukarki oraz projektory 3LCD do zastosowań biznesowych  i domowych, a także inne urządzenia elektroniczne i ciekłokrystaliczne. Grupa Epson, kierowana przez Seiko Epson Corporation z Japonii, zatrudnia na świecie ponad 80 tys. pracowników w 102 spółkach. Epson szczyci się stałym wkładem w glo­­balną ochronę środowiska, a także w funkcjonowanie społeczności, w których działa.

Wizja środowiskowa 2050http://eco.epson.com

Epson Europe

Epson Europe BV z Amsterdamu to regionalna centrala grupy odpowiedzialna za Europę, Środkowy Wschód, Rosję i Afrykę. Zatrudniający 2400 pracowników oddział Epson Europe w roku fiskalnym 2009 osiągnął sprzedaż równą 1 875 milionom euro. www.epson-europe.com

Epson w Polsce

Według badań niezależnych audytorów rynku Epson w Polsce ma 16,5% udział w rynku popularnych drukarek atramentowych, 17,5% w rynku urządzeń wielofunkcyjnych (MFP). W zakresie projektorów WXGA w 2010 roku sprzedaż Epsona w Polsce wzrosła 4. krotnie. Epson ma 15% udział w sprzedaży projektorów w Polsce.  

Dodatkowych informacji udzielają: 

Epson Europe BV                                                 

Oddział w Polsce                                                 

Dorota Wódka-Kot                                                 

tel. (22) 375 75 16                                                  

e-mail: dorota.kot@epson.eu                                  

Internet: www.epson.pl 

Obsługa Prasowa i PR:

INDALO Public Relations, ul. Grochowska 341/281A, 03-822 Warszawa

komórka: 501 772 619  zbigniew.blewonski@indalo.pl   





Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

INDALO

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »