Technologie » Fotografia
Epson WorkForce M105 w testach użytkowników
Zobacz więcej zdjęć » |
Testerami są czytelnicy miesięcznika Komputer Świat. Pierwsze wrażenia z używania Epson M105 – monochromatycznej drukarki z Wi-Fi przeczytać można na stronie http://www.komputerswiat.pl/Epson---testuj-z-nami/,
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Pierwsze uwaga o instalacji i instalacji monochromatycznej drukarki M105 opublikował Daniel, który pracuje jako instruktor-wykładowca w Klubie Seniora prowadząc kursy komputerowe dla osób 55+ przeciwdziałając ich wykluczeniu społecznym
i technologicznym . Jego opinie dostępne są w sieci na stronie: http://www.komputerswiat.pl/Epson---testuj-z-nami/
ITS czyli stałe zasilanie w atrament
Po ubiegłorocznym sukcesie pierwszych urządzeń ze stałym zasilaniem w atrament (ang. ITS – Ink Tank System) Epson wprowadził wiosną tego roku 8 nowych urządzeń tego typu. Trzy monochromatyczne Epson Worforce M100, M105 i M200 z atramentem w butelkach 140 ml wystarczających na druk 11 tys. stron A4 (w komplecie z drukarka są dwie butelki po 140 ml)
i pięć kolorowych Epson L110, L210, L300, L355 i L550 z atramentem w butelkach 70 ml umożliwiających wydruk 6,5 tys. stron w kolorze i ok. 4 tys. czarnobiałych (urządzenia L300, L355 i L550 dostarczane są z dwoma dodatkowymi butelkami czarnego atramentu, co pozwala wydrukować łącznie 12 tys. stron mono). Rozwiązanie to pozwala obniżyć koszty druku strony A4 (bez kosztu papieru) poniżej 1 grosza w wersji czarno-białej i poniże 2 groszy w kolorze.
Decyzja ta jest częścią strategii firmy Epson – „niski koszt i wysoka jakość” polegającej na zapewnianiu użytkownikom domowym i niewielkim firmom, urządzeń umożliwiających wysokiej jakości wydruki przy niewielkich kosztach, jednocześnie z uniknięciem problemów związanych
z używaniem nieoryginalnych atramentów czy innych systemów uzupełniania atramentu.
„Akcja testowania naszych urządzeń bezpośrednio przez użytkowników jest – naszym zdaniem – najlepszym sposobem na uzyskanie informacji, czy rzeczywiście skutecznie wsłuchujemy się w potrzeby naszych klientów i czy zaspokajamy ich oczekiwania w takim stopniu jak to założyliśmy” – mówi Robert Reszkowski, manager produktów konsumenckich z polskiego oddziału Epson Europe. „Wybrane osoby testujące mają bardzo zróżnicowane doświadczenie i różne potrzeby – uważnie czytam ich spostrzeżenia i uwagi z codziennej pracy z naszymi urządzeniami.”
Więcej o urządzeniach ze stałym zasilaniem w atrament: www.epson.pl/pl/pl/viewcon/corporatesite/cms/index/10289/
Informacje o firmie Epson
Epson jest globalnym liderem w dziedzinie obrazowania i innowacji. Epson dąży do tego, by przekraczać oczekiwania klientów, tworząc kompaktowe, energooszczędne i precyzyjne technologie. W szerokiej ofercie Epson znajdują się zarówno drukarki atramentowe, jak i projektory 3LCD, czujniki i inne mikrourządzenia. Chcąc pozyskać klientów z całego świata, firma Epson jako przedsiębiorstwo zdobywające kolejne rynki dostarcza najlepsze możliwe kompaktowe, energooszczędne, precyzyjne rozwiązania dla handlu i przemysłu.
Grupa Epson, na czele której stoi japońska firma Seiko Epson Corporation, zatrudnia ponad 81 000 pracowników w 97 spółkach na całym świecie. Jesteśmy niezwykle dumni z naszego wkładu w ochronę środowiska naturalnego oraz rozwój społeczności, w których funkcjonujemy.
Wizja środowiskowa 2050http://eco.epson.com
Epson Europe
Epson Europe B.V., z siedzibą główną w Amsterdamie, zapewnia obsługę rynków europejskich, dalekowschodnich, rosyjskich i afrykańskich. Firma Epson Europe zatrudnia 1757 pracowników, a jej sprzedaż w roku obrachunkowym 2011 wyniosła 1546 miliony euro. www.epson-europe.com
Dodatkowych informacji udzielają:
Epson Europe BV INDALO Public Relations
Oddział w Polsce Zbigniew Blewoński
www.epson.pl tel. 501 772 619
e-mail: zbigniew.blewonski@indalo.pl
Nadesłał:
INDALO
|
Komentarze (0)