Technologie » Komputery
Epson wydrukował zdjęcia na wystawę Grand Press Photo 2011
Zobacz więcej zdjęć » |
spośród nadesłanych ponad 4,6 tys. prac w pięciu kategoriach: Wydarzenia, Życie codzienne, Ludzie, Sport, Przyroda. Dominującą tematyką była katastrofa Smoleńska i powódź. Laureatów konkursu poznać będzie można dopiero na wernisażu wystawy.Wystawę oglądać będzie można do 15 czerwca br. Zdjęcia wydrukowano na papierach i profesjonalnych wielkoformatowych drukarkach fotograficznych Epson Stylus PRO.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Maj 2011 r. — Przez miesiąc, od 12 maja do 15 czerwca 2011 r. w warszawskiej Kinotece prezentowane będą zdjęcia finalistów Ogólnopolskiego Konkursu fotografii Prasowej Grand Press Photo 2011.
Do tegorocznego konkursu organizowanego przez miesięcznik „Press” zgłoszono 4,6 tys. fotografii w pięciu kategoriach: Wydarzenia, Życie codzienne, Ludzie, Sport, Przyroda. Jury preselekcyjne
w składzie: Marek Kowalczyk („Newsweek Polska”), Chris Niedenthal, Andrej Reiser (Czech Press Photo) i Piotr Wójcik („Gazeta Wyborcza”) zakwalifikowało do finału 44 zdjęcia pojedyncze i 100 zdjęć w ramach 15 fotoreportaży. W kolejnym etapie pulę tę może poszerzyć o kilkanaście zdjęć przewodniczący jury, amerykańskiego fotoreportera Luciana Perkinsa (zwycięzca World Press Photo w 1996 roku). Zdjęcie Roku i fotografie nagrodzone w poszczególnych kategoriach Jury wybierze na posiedzeniu 10 maja br. Autor Zdjęcia Roku otrzyma 10 tys. zł nagrody.
Prezentowane na wystawie zdjęcia wydrukowane zostały na profesjonalnych papierach fotograficznych Epson Premium Semimatte Photo Paper, 260g/m² i przy użyciu wielokrotnie nagradzanych wielkoformatowych drukarek fotograficznych Epson Stylus Pro 9900 wykorzystujących technologię Epson MicroPiezo TFP™ (Thin Film Piezo), i atramenty Epson UltraChrome™ HDR (High Dynamic Range) - 11-kolorowy zestaw atramentów pigmnetowych pozwalający odwzorować 98% wszystkich kolorów w skali PANTONE®1Konkurs Grand Press Photo organizowany jest od siedmiu lat. Mecenasem Grand Press Photo 2011 jest firma Nikon Polska. Sponsorami konkursu i wystawy są: Grupa Żywiec SA, PKN Orlen, sieć Plus. Partnerem wystawy jest Epson. Patronami medialnymi – Fotopolis.pl, „Foto”.
Informacje o firmie Epson
Epson jest globalnym liderem w dziedzinie obrazowania i innowacji. Epson dąży do tego, by przekraczać oczekiwania klientów, tworząc kompaktowe, energooszczędne i precyzyjne technologie. Oferta produktów firmy obejmuje drukarki oraz projektory 3LCD do zastosowań biznesowych i domowych, a także inne urządzenia elektroniczne i ciekłokrystaliczne. Grupa Epson, kierowana przez Seiko Epson Corporation z Japonii, zatrudnia na świecie ponad 80 tys. pracowników w 102 spółkach. Epson szczyci się stałym wkładem w globalną ochronę środowiska, a także w funkcjonowanie społeczności, w których działa.
Wizja środowiskowa 2050http://eco.epson.com
Epson Europe
Epson Europe BV z Amsterdamu to regionalna centrala grupy odpowiedzialna za Europę, Środkowy Wschód, Rosję i Afrykę. Zatrudniający 2400 pracowników oddział Epson Europe w roku fiskalnym 2009 osiągnął sprzedaż równą 1 875 milionom euro. www.epson-europe.com
Dodatkowych informacji udzielają:
Epson Europe BV
Oddział w Polsce
Dorota Wódka-Kot
tel. (22) 375 75 16
e-mail: dorota.kot@epson.eu
Internet: www.epson.pl
Obsługa Prasowa i PR:
INDALO Public Relations, ul. Grochowska 341/281A, 03-822 Warszawa
komórka: 501 772 619 zbigniew.blewonski@indalo.pl
Nadesłał:
INDALO
|
Komentarze (0)