Firma » Reklama
Equinox Polska zaplanował kampanie dla X-Trade Brokers
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
X-Trade Brokers w swojej wakacyjnej kampanii w niekonwencjonalny sposób wykorzystał wizerunek sympatycznego zwierzątka - wyraka zdziwionego najlepszą ofertą na rynku.
W obecnej kampanii media plan koncentruje się na telewizyjnych stacjach
informacyjnych i biznesowych, biznesowych serwisach internetowych oraz Radiu PiN.
Rzut oka wyraka na ofertę giełdową X-Trade Brokers można zobaczyć w Internecie http://www.youtube.com/watch?v=h-i2sAA2Y70
Nadesłał:
Kostrzewa PR A.M.
|

Branża budowlana nie boi się wakacji. 35 proc. firm prognozuje większe przychody
Nowoczesne wnętrze z nutą natury – dlaczego warto postawić na tynki ozdobne?
Jesteśmy od usług - Komfort rozwija kompleksową ofertę projektowania i montażu
Satysfakcja nie ma końca - nowa odsłona kampanii AI od marki Komfort
Komentarze (0)