Technologie » Telekomunikacja

Ericsson uruchomił nowe Centrum Usług Globalnych w Pakistanie

Ericsson otworzył nowe Centrum Usług Globalnych (Global Service Delivery Center - GSDC) w Pakistanie, wykonując kolejny krok w realizacji strategii globalnego świadczenia usług firmy Ericsson.

Centrum w Lahore będzie wspierać pozycję firmy Ericsson jako globalnego lidera usług zarządzanych i będzie stanowić bazę regionalną dla usług konsultingowych i edukacyjnych dla rynków wschodzących - wnosząc wkład w ekspansję firmy w zakresie świadczenia usług.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Po otwartych ostatnio centrach GSDC w Libanie i Rumunii, centrum pakistańskie stanowi kolejny ewolucyjny krok w strategii firmy Ericsson rozwoju możliwości świadczenia globalnych i lokalnych usług. Centra GSDC mają zapewnić przygotowanie działalności biznesowej do globalnego rynku, przy coraz większym stopniu koncentracji na rynkach wschodzących, na których w ciągu następnych pięciu lat nastąpi największy wzrost liczby abonentów.

„Centrum to będzie kolejnym powodem, dla którego klienci na całym świecie będą w dalszym ciągu rozpoznawać firmę Ericsson jako wyraźnego lidera branży usług telekomunikacyjnych" - powiedział Fredrik Strand, wiceprezes i dyrektor Service Delivery and Operations, Business Unit Global Services. „Ericsson posiada globalną organizację ponad 29.500 specjalistów ds. usług, którzy wszyscy wydajnie pracują z wykorzystaniem tych samych procedur, metod i narzędzi dla zapewnienia, że dostarczamy naszym klientom usługi o wysokiej jakości."

Rynek telekomunikacyjny odnotował w ostatnich kilku latach w tym szybko rozwijającym się regionie gwałtowny wzrost. Utworzenie centrum w Lahore stanowi wyraz uznania umiejętności i zdolności, które Ericsson wypracował w trakcie tworzenia i utrzymywania dużych, złożonych środowisk telekomunikacyjnych.

„Pod względem liczby ludności Pakistan jest szóstym krajem na świecie. Otwarcie centrum GSDC pozwoli na dalszy rozwój naszych możliwości związanych ze świadczeniem usług w tym regionie" - stwierdził Zibber Mohiuddin, prezes i dyrektor krajowy Ericsson Pakistan - „to specjalistyczne centrum nie tylko wzmocni związki firmy Ericsson z Pakistanem, ale także będzie pierwszym tego rodzaju centrum w tym kraju."

Inauguracja nowego centrum GSDC w Lahore odbyła się z udziałem urzędników wysokiego szczebla z sektora telekomunikacyjnego i zespołu menadżerów Ericsson Middle East pod kierownictwem Bo-Erika Dahlströma.

Ericsson jest wiodącym na świecie dostawcą usług i serwisów dla operatorów telekomunikacyjnych. Będąc liderem rynku technologii komórkowych 2G i 3G, dostarcza usługi komunikacyjne i zarządza sieciami, które służą ponad 195 milionom użytkowników. Portfolio firmy zawiera infrastrukturę sieci stałych i mobilnych, Internet szerokopasmowy oraz rozwiązania multimedialne dla operatorów, firm i deweloperów. Spółka Sony Ericsson zapewnia konsumentom spersonalizowane telefony komórkowe.

Ericsson realizuje wizję „komunikacji dla wszystkich" poprzez innowacje, technologie i zrównoważone rozwiązania biznesowe. Firma jest obecna w 185 krajach, w 2007 roku ponad 70.000 pracowników wygenerowało dochód wysokości 27,9 miliardów USD (189 miliardów SEK). Założona w 1876 roku z siedzibą w Sztokholmie w Szwecji, firma Ericsson jest obecna na giełdach Sztokholmu i NASDAQ.

Aby uzyskać więcej informacji zapraszamy na strony www.ericsson.com lub www.ericsson.mobi



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Ericsson
http://www.ericsson.com

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »