Moda » Biżuteria
ESENCJA KOBIECOŚCI WEDŁUG MILLI JOVOVICH
Zobacz więcej zdjęć » |
Dla wszystkich kobiet z charakterem, BAILEYS® i Milla Jovovich stworzyły wyjątkowy projekt. Jest nim bransoletka, która wyraża autorską definicję kobiecości gwiazdy. W ten sposób marka świętuje wprowadzenie nowej butelki - czarnej, smukłej i eleganckiej. Zestaw BAILEYS® z bransoletką będzie można kupić od początku listopada w wybranych sklepach, w regularnej cenie produktu.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Światowej sławy gwiazda zaprojektowała luksusową bransoletkę, która nawiązuje do nowej odsłony kobiecego likieru BAILEYS®. Marka wykorzystując talent i osobowość gwiazdy, zdradza, co jest według niej esencją kobiecości.
„Dzięki współpracy z BAILEYS® miałam okazję wyrazić, poprzez modę, moją definicję współczesnej kobiecości. Inspiracją do stworzenia bransoletki było dla mnie eleganckie połączenie kremowej barwy likieru zamkniętego w czarnej, smuklej butelce BAILEYS® oraz siła i charakter kobiecej natury. Podczas pracy nad projektem wyobrażałam sobie kobietę, która ma niepowtarzalną osobowość i zna swoją wartość. Jest zarazem elegancka i stylowa, inteligentna i ambitna, zdeterminowana i silna. Emanuje wewnętrznym blaskiem, kiedy spełnia swoje marzenia. Może osiągnąć wszystko, czego pragnie. Tak właśnie widzę kobietę BAILEYS® – powiedziała Milla Jovovich o współpracy z BAILEYS®
Bransoletka wykonana jest z miękkiej beżowej skóry i ma formę paska, który nosi się owijając go kilkukrotnie wokół nadgarstka. Uzupełnieniem minimalistycznego projektu jest okrągła, złota zawieszka z wygrawerowanym nazwiskiem projektantki.
Ten elegancki i ponadczasowy projekt jest interpretacją stylu nowoczesnej kobiety.
„Niezwykle cieszę się ze współpracy BAILEYS® oraz Milli Jovovich, która jest uosobieniem fascynującej złożoności charakteru współczesnej kobiety. To jednocześnie dziewczyna z charakterem, kobieta z zasadami i dama z klasą. Dzięki temu projektowi BAILEYS® będzie mogła oddać w ręce Polek wspaniały prezent – luksusową bransoletkę BAILEYS® by Milla Jovovich, która jest esencją współczesnej kobiecości” – powiedziała Agnieszka Lewandowska Senior Brand Manager Female Portfolio Poland and Eastern Europe w Diageo Polska.
Więcej szczegółów na temat planów marki polskie konsumentki poznają pod koniec tego roku.
Współpraca z Millą Jovovich jest kolejnym modowym projektem marki BAILEYS®.
W ostatnich latach marka współpracowała ze światowej sławy projektantami, Stephenem Websterem (2011 r.) oraz Philipem Treacym (2012 r.).
Nadesłał:
mg
|
Komentarze (0)