Gospodarka » Przemysł

Euler Hermes wprowadza TradeMatch

Euler Hermes wprowadza TradeMatch
Zobacz więcej zdjęć »
Aplikacja, która pomoże firmom identyfikować ryzyka i możliwości eksportowe
Euler Hermes, światowy lider na rynku ubezpieczeń należności handlowych, wprowadza TradeMatch (tradematch.eulerhermes.com). Ta nowa, nieodpłatna i łatwa w dostępie aplikacja sieciowa identyfikuje możliwości eksportowe w 70 krajach i ponad 17 sektorach. Ale TradeMatch umożliwia również ocenę możliwości handlowych pod kątem poziomu ryzyka danego kraju według zastrzeżonego ratingu Euler Hermes, co czyni ją wyjątkowym narzędziem.

Wszyscy przedsiębiorcy, bez względu na to, czy prowadzą dużą grupę czy MŚP, zadają sobie te same pytania: dokąd eksportować? Jakie kierunki i rynki zbytu wybrać? Które kraje i sektory są najbardziej ryzykowne?

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Dzisiaj, te pytania mają jeszcze większe znaczenie, uwzględniając wstrząsy w handlu międzynarodowym. Wojny handlowe, ryzyka polityczne lub nawet recesja w przemyśle stanowią przeszkody, które napotykają przedsiębiorstwa eksportujące.

Dzięki tej nowej aplikacji za pomocą kilku kliknięć każdy może zobaczyć najbardziej dynamiczne i najmniej ryzykowne kierunki. Bardzo łatwa w użyciu i aktualizowana co kwartał aplikacja umożliwia liderom biznesu korzystanie z dwóch milionów danych dotyczących handlu światowego i z prognoz zespołu badań gospodarczych grupy Euler Hermes, prognoz, które bazują na zastrzeżonych danych.

Po Mind Your Receivables, pierwszej aplikacji opracowanej z Toucan Toco do śledzenia ewolucji bankructw przedsiębiorstw na świecie, dział badań gospodarczych Euler Hermes przyspiesza swoją strategię przekazywania danych i treści w ten sposób, aby informować większą liczbę przedsiębiorstw o ryzyku dotyczącym klientów, zwłaszcza w odniesieniu do eksportu.

„Z naszym partnerem Toucan Toco chcieliśmy stworzyć TradeMatch, wieżę kontrolną handlu światowego dla naszych klientów, ale również dla dziennikarzy, studentów i wszystkich podmiotów zajmujących się handlem zagranicznym. Wojna handlowa nie jest nieunikniona. Trzeba wiedzieć, gdzie postawić stopę, jeśli zdecydujesz się na eksport" - powiedział Ludovic Subran, Główny Ekonomists Grupy Allianz i Grupy Euler Hermes.

„Jesteśmy dumni, że wraz z Euler Hermes możemy wnieść swój wkład w demokratyzację danych handlu światowego. Ich wymagania, ich wyjątkowe zestawy danych, a także ich dążenie do szerokiego udostępnienia opowiadających historie danych są powodem, dla którego założyliśmy Toucan Toco "- powiedział Baptiste Jourdan, Wiceprezes ds. Europy i współzałożyciel Toucan Toco.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

artur@multian.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »