Firma » Biznes
Europ Assistance Polska ponownie z nagrodą GRAND PRIX
Nagroda w plebiscycie „Laur Konsumenta” przyznawana jest w oparciu o opinię konsumentów, co czyni ją obiektywnym źródłem informacji o trendach rynkowych, preferencjach i rekomendacjach Klientów. Firma, która zdobywa wyróżnianie musi wyróżniać się jakością obsługi i innowacyjnością oraz cieszyć się uznaniem wśród odbiorców.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W tym roku Europ Assistance została ponownie docenione przez konsumentów w kategorii usług assistance w plebiscycie „Laur Konsumenta ” otrzymując drugi raz z rzędu wyróżnienie GRAND PRIX.
Europ Assistance Polska jest częścią Grupy Europ Assistance, twórcy idei assistance i założyciela tej branży na świecie. Na polskim rynku firma istnieje od 1996 roku, będąc liderem branży assistance w Polsce. Od 20 lat firma niesie pomoc w każdej sytuacji związanej z życiem codziennym jej Klientów, prowadząc działalność w czterech obszarach: Podróż, Zdrowie, Dom i Rodzina oraz Samochód. Już dwie dekady Europ Assistance Polska aktywnie uczestniczy również w rozwoju rynku assistance w Polsce, tworząc nowe rozwiązania produktowe, jak również inicjatywy branżowe. Wychodząc naprzeciw zmieniającym się potrzebom i oczekiwaniom Klientów firma tworzy produkty oparte na kompleksowych oraz innowacyjnych rozwiązaniach wykorzystujących nowe technologie i trendy.
- Cieszymy się z przyznania nam tak prestiżowego wyróżnienia oraz docenienia naszej oferty i jakości świadczonych przez nas usług. Wyróżnienie marki Europ Assistance jest dla nas nie tylko powodem do dumy, ale również zobowiązaniem do dalszego doskonalenia naszych rozwiązań oraz gwarantowania najlepszego doświadczenia naszych Partnerów i Klientów w obszarach: Zdrowie, Podróże, Dom i Rodzina oraz Samochód. – mówi Ryszard Grzelak, Prezes Zarządu Europ Assistance Polska.
Laur Konsumenta to ogólnopolski program konsumencki, wyróżniający firmy będące liderem w swojej branży. Selekcji zwycięzców dokonują sami konsumenci, co czyni program obiektywnym źródłem informacji o trendach rynkowych i preferencjach Klientów.
Nadesłał:
Europ Assistance Polska
|
Komentarze (0)