Technologie » Internet
EZVIZ otworzyło Call Center
Zobacz więcej zdjęć » |
Firma wchodząca w skład grupy HikVision jest jedną z najprężniej rozwijających się na rynku. Już w 2014 roku na pojawiły się pierwsze kamery sportowe i systemy alarmowe, które szybko podbiły rynek amerykański i włoski. W ubiegłym roku producent wszedł również do Polski, lecz dopiero od początku tego roku postawił na mocne działania promocyjne i komunikacyjne.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Mimo tego, że marka istnieje stosunkowo krótko na krajowym rynku rozwija się w coraz szybszym tempie. Świadczy o tym coraz większa rozpoznawalność i faktyczne zainteresowanie konsumentów produktami EZVIZ. Cały czas zwiększamy zasięg naszych działań i rozwijamy ofertę produktów ponieważ rosnąca część społeczeństwa stosuje inteligentne i intuicyjne rozwiązania do zabezpieczenia, komunikacji, kontroli czy nieinwazyjnej automatyki w swoim domu, czy biurze - mówi Tomasz Kowalewski, regionalny manager sprzedaży EZVIZ Polska.
Orientacja na klienta
Obecnie głównym celem marki jest zapewnienie usystematyzowanego wsparcia konsumentom, którzy zakupili bądź też zamierzają zakupić produkty EZVIZ. Grono przeszkolonych osób udzieli odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące sprzętu lub pomoże w procesie konfiguracji kamer. W ubiegłym tygodniu na oficjalnych stronach www.ezviz.eu wprowadzono usługę Call Center. Od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 18:00, klienci mogą dzwonić na lokalny numer telefonu bądź mailowo skontaktować się z konsultantem w celu uzyskania niezbędnej pomocy. Porady udzielane są w języku polskim, holenderskim, niemieckim, francuskim, greckim, włoskim, hiszpańskim i czeskim.
Dalsze plany giganta
Już niebawem w ofercie pojawią się kolejne nowości. Wśród nich będą kamera - wizjer, która łączy w sobie cechy elektronicznej kamery, dzwonka i zdalnego interkomu. Pojawi się także Mini Trooper, czyli zewnętrzna kamera bezprzewodowa, zasilana z baterii przez 6 - 9 miesięcy.
Nadesłał:
Grupa FLPR
|
Komentarze (0)