Firma » Reklama

Facebook Ads - teoria a praktyka

Facebook Ads - teoria a praktyka
Zobacz więcej zdjęć »
Menedżer Reklam przychodzi z pomocą każdemu przedsiębiorcy tworzącemu własną markę. Jak wykorzystać w pełni jego możliwości? Po świecie kampanii reklamowych w praktyce uczestników spotkania we wrocławskim Idea Hub oprowadzi Grzegorz Mikosza, partner w agencji Preludium.

W trakcie spotkania, prowadzący punkt po punkcie przedstawi ustawienia menadżera reklam, omawiając jego poszczególne elementy. Po teoretycznej części wydarzenia, uczestnicy będą mieli okazję wykorzystać nabytą wiedzę podczas warsztatu. Zebrani wybiorą cel marketingowy oraz stworzą grupę odbiorców za pomocą narzędzia Audience Insights. Następnie, wspólnie z prowadzącym przejdą przez poszczególne kroki ustawienia zestawu reklam i przygotują kreację w oparciu o katalog dobrych i złych praktyk (case studies). Na zakończenie nauczą się odczytywać wyniki reklam i na podstawie tych danych optymalizować ich działanie.

Prowadzący warsztaty, Grzegorz Mikosza jest certyfikowanym specjalistą w zakresie komunikowania w internecie. Na co dzień, jako partner we wrocławskiej agencji Preludium, zajmuje się opracowywaniem oraz wdrażaniem systemów komunikowania w internecie za pomocą stron www i mediów społecznościowych. Jest autorem strategii, administratorem kilkunastotysięcznych społeczności, twórcą kampanii reklamowych Facebook Ads oraz ekspertem Brand24 w projekcie „Experts Hub”.

Warsztaty „Facebook Ads od A do Z – w praktyce” odbędą się 9 listopada w Idea Hub przy ul. Świętego Mikołaja 72 we Wrocławiu. Informacje o zapisach znajdują się na profilu Idea Hub Wrocław na Facebooku oraz w serwisie Evenea pod adresem: www.reklamanafacebooku2.evenea.pl.

Uczestników warsztatu prosimy o zabranie ze sobą laptopów i wcześniejsze założenie konta reklamowego. Osoby, które chciałyby założyć swoje konto reklamowe z pomocą prowadzącego, mogą  pojawić się w tym celu 15 minut przed rozpoczęciem spotkania.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Komunikacja Plus

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »
Klauzula informacyjna

Gdy korzystasz z naszego serwisu, danymi osobowymi, które przetwarzamy mogą być, np. adres IP Twojego urządzenia, dane pozyskiwane na podstawie plików cookies lub podobnych mechanizmów zapisywania informacji w urządzeniach Użytkowników, o ile pozwolą one na zidentyfikowanie Ciebie. Więcej informacji na temat zakresu danych osobowych oraz cookies znajdziesz w Polityce prywatności, oraz Polityce Cookies.

Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, które Twoje dane osobowe będą przetwarzane oraz w jakim celu, i jakim sposobem, jest Administrator Grupy Kafito.

Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie przez nas danych z plików cookies, możesz samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia swojej przeglądarki tak aby blokowała obsługę plików cookies.

Rozumiem