Firma » Reklama
Factory kocha miasto – ruszyła kolejna kampania przygotowana przez Eskadrę
Cała kampania skupia się na ukazaniu mieszkańców dużych miast, takich jak Warszawa, Kraków, Poznań czy Wrocław, w których zlokalizowane są centra Factory. Jej bohaterowie to osoby kochające miasto, które przedstawione są w typowych sytuacjach z życia codziennego. Na kreacjach reklamowych pojawiają się zatem: para zakochanych, spędzających randkę w miejskim klimacie; rowerzystka preferująca tryb życia w stylu slow; mężczyzna uprawiający jogging w przestrzeni miejskiej czy matka z córką na wspólnym spacerze.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Po pierwsze – dynamizm
Istotnym jest główne założenie, aby bohaterowie kampanii zostali ukazani jako ludzie, którzy doceniają walory życia w mieście. – Wszystkie fotografie oddają dynamikę i ruch, które są słusznie kojarzone z przestrzenią miejską. Każda z nich jest „stop-klatką” wyciągniętą z życia, a razem tworzą swego rodzaju opowieść. Zwizualizowane historie są na tyle uniwersalne i różnorodne, aby każda osoba mieszkająca w mieście mogła się z nimi utożsamić – mówi Mateusz Zmyślony, dyrektor kreatywny Eskadry.
Założeniem jesiennej kampanii Factory jest podkreślenie uroków miasta. Stylowo ubrani ludzie, korzystający z życia, mają być dowodem na to, że można być modnym w każdej sytuacji. Natomiast dynamika i ruch są kwintesencją przestrzeni miejskiej i podkreśleniem realności ukazanych chwil z życia mieszkańców.
Za kreację i realizację działań odpowiada Eskadra, która współpracuje z marką od 2011 roku. Komunikacja obejmuje kanały: ATL – prasa, radio, outdoor (billboardy, citylighty), BTL oraz Internet (social media, rich media, mobile, display).
Produkcja – NEW ORDER, foto – Agnieszka Kulesza & Łukasz Pik, stylistka – Ina Lekiewicz (reprezentowana przez NEW ORDER).
Nadesłał:
eskadra
|
Komentarze (0)