Firma » Biznes
Faktycznie najlepsza motywacja z Sodexo – liczby mówią same za siebie
Głównym celem prowadzonych działań promocyjnych jest prezentacja korzyści, na jakie mogą liczyć pracodawcy i pracownicy wybierając kompleksową ofertę Sodexo. Kampania skierowana jest do firm, które poszukują efektywnych, dopasowanych do potrzeb pracowników rozwiązań motywacyjnych. Obejmuje działania reklamowe w prasie biznesowej, codziennej, magazynach branżowych i
w Internecie.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
Kampania podkreśla silną pozycję Sodexo Motivation Solutions – lidera na polskim rynku i strategicznego partnera wszystkich przedsiębiorstw w zakresie tworzenia skutecznych systemów motywacyjnych. Akcentuje 15-letnie doświadczenie i eksperckość firmy w dziedzinie budowania lojalności i motywacji pracowników. Największy nacisk położono na fakty związane z dotychczasową działalnością i osiągnięciami Sodexo oraz na korzyści wynikające ze stosowania oferowanych przez firmę rozwiązań. W kampanii wykorzystano m.in. badania niezależnego Instytutu Badawczego ARC Rynek i Opinia.
– Rzetelna informacja to stabilny fundament dla budowania trwałych relacji na linii firma-firma, firma-klient oraz firma-pracownicy. Podczas kampanii dostarczamy naszym aktualnym i potencjalnym Klientom faktów, które pozwolą jeszcze lepiej poznać naszą ofertę. W komunikacji podkreślamy korzyści na jakie mogą liczyć zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, którzy dbają o lojalność swojego personelu – mówi Arkadiusz Rochala, Dyrektor ds. Marketingu i Rozwoju Sodexo Motivation Solutions.
Globalnie Sodexo Motivation Solutions współpracuje z 410 000 firm. W Polsce z 15-letniego doświadczenia Sodexo w obszarze kompleksowych rozwiązań motywacyjnych skorzystały już 43 tysiące przedsiębiorstw,
a oferowane przez firmę rozwiązania sprawdziło ponad 3,50 miliona użytkowników.
Kampania „Faktycznie najlepsza motywacja” prowadzona jest w kluczowych dziennikach gospodarczych, magazynach branżowych z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi, a także w mediach elektronicznych. Za kreacje w prasie i Internecie odpowiada agencja Netizens, media plan opracował MindShare, natomiast działania public relations realizuje agencja ConTrust.
W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt:
| Agata Falęcka a.falecka@contrust.pl GSM: + 48 602 304 067 Tel./Fax: +48 22 402 48 68 |
|
|
Filozofia Sodexo
Jakość Codziennego Życia odgrywa ważną rolę w indywidualnym rozwoju każdego człowieka oraz w działalności organizacji. Bazując na takim przekonaniu Sodexo, od chwili założenia firmy przez Pierre’a Bellon’a w 1966 roku, jest strategicznym partnerem dla firm i instytucji, które kładą nacisk na efektywność, lojalność i dobre samopoczucie pracowników oraz partnerów biznesowych. Z wielką pasją 420 000 pracowników Sodexo w 80 krajach, każdego dnia projektuje, zarządza i dostarcza unikalne usługi w zakresie kompleksowych rozwiązań usług dla nieruchomości (Sodexo On-site Service Solutions) oraz w zakresie kompleksowych rozwiązań motywacyjnych (Sodexo Motivation Solutions).
Sodexo stworzyło nową formę usług dla przedsiębiorców, które nie tylko zapewniają rozwój oraz samorealizację pracowników, ale również przyczyniają się do rozwoju gospodarczego, ekonomicznego i środowiskowego społeczności lokalnych, regionów i całych państw, w których Sodexo funkcjonuje.
Sodexo w liczbach (dane z 31 sierpnia 2012)
Grupa Sodexo na świecie
18,2 miliarda euro skonsolidowanego dochodu
420 000 pracowników
20. pozycja na liście największych pracodawców na świecie
80 krajów
34 300 placówek
75 milionówv konsumentów dziennie
Sodexo On-site Service Solutions w Polsce
5 800 000 obsługiwanej powierzchni (m2)
5 000 zatrudnionych pracowników
2 600 obsługiwanych mniejszych nieruchomości
420 Klientów
400 obsługiwanych nieruchomości
140 restauracji
Sodexo Motivation Solutions w Polsce
43 000 Klientów
3 500 000 użytkowników naszych rozwiązań rocznie
50 000 punktów usługowo-handlowych współpracujących
z Sodexo Motivation Solutions w całej Polsce.
Komentarze (0)