Firma » Biznes

FFiL Śnieżka SA zachęca do pozostania w domu – nowa linia komunikacji trzech czołowych marek

FFiL Śnieżka SA zachęca do pozostania w domu – nowa linia komunikacji trzech czołowych marek
Zobacz więcej zdjęć »
W obecnym kryzysie mamy szansę docenić na nowo podstawowe wartości – rodzinę i ciepło domowego ogniska. Zwalniamy życiowe tempo, a więc dostrzegamy więcej i możemy wreszcie dokończyć to, co niedokończone, np. zatroszczyć się o dom i ogród dla naszych najbliższych.

Do tego nurtu nawiązuje nowa komunikacja marek z portfolio FFiL Śnieżka SA. Firma chce bowiem wspierać swoich klientów w tym trudnym czasie, dlatego dołączyła do akcji społecznej #ZostańWDomu i nakłania ich do zachowania społecznej izolacji, przedstawiając pomysły na prace domowe i ogrodowe, dzięki którym troski dnia codziennego odchodzą w niepamięć.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Wiosna to tradycyjnie okres porządków i remontów. Wiele osób sięga wówczas po pędzel lub wałek, aby zmienić wygląd pomieszczeń. W obecnej sytuacji domowej izolacji można spożytkować czas na kreatywne działanie pomalować ściany czy zabrać się za renowację mebli ogrodowych. Pomysły na prace remontowe rodzą się wręcz same, ale zawsze warto sięgnąć po ciekawe inspiracje. Takie, w ramach specjalnej komunikacji przygotowały marki MAGNAT, Śnieżka i VIDARON.

Główny rdzeń działań to banery internetowe z intrygującymi kreacjami oraz aktywności w social media (Facebook, Instagram), zachęcające do pozostania w domu lub ogrodzie. Dla każdej z marek przygotowano również landing page, gdzie odbiorcy znajdą artykuły inspiracyjne oraz poradnikowe, pomysły na DIY, a także podpowiedzi jak bezpiecznie dokonać zakupów zarówno online, jak i w stacjonarnych punktach sprzedaży.

Komunikacja dla Śnieżki – marki wysokiej jakości farb do wnętrz, emalii do drewna i metalu oraz gruntów i szpachli opiera się na przekazie, że nie musimy już ograniczać swojej kreatywności i możemy teraz rozpocząć długo planowany remont lub też zakończyć dotychczas nieukończone prace.

W przypadku marki MAGNAT, oferującej wysokiej jakości farby i struktury dekoracyjne do wnętrz, działania nawiązują natomiast do sytuacji, kiedy wiele osób pracuje i spędza wolny czas w domu. Przygotowane tu treści pokazują znaczenie kolorów we wnętrzach, ich wpływu na samopoczucie człowieka, a także zasad łączenia poszczególnych barw. Dowiemy się również, jak urządzić dom i biuro na swoich warunkach, aby praca była jak najbardziej przyjemna i efektywna.

Do kreatywnego spędzenia czasu w ogrodzie i zadbania o przydomowe otoczenie, w komunikacji opartej na frazie #zostanwogrodzie, zachęca zaś VIDARON, marka specjalizująca się w produktach do ochrony i dekoracji drewna. Wiosna to okres, kiedy ogrodowych prac do wykonania jest mnóstwo, a w tej przestrzeni każdy może być swoim własnym szefem i zarządzać działaniami – dzięki skorzystaniu z praktycznych porad ogrodniczo-dekoratorskich przebiegną one szybko i sprawnie.

Zapraszamy do odwiedzenia dedykowanych stron internetowych i social media:

Śnieżka:

https://zostanwdomu.sniezka.pl

https://pl-pl.facebook.com/sniezkafarby

MAGNAT:

https://zostanwdomu.magnatfarby.pl

https://pl-pl.facebook.com/magnatfarby

 

VIDARON:

https://zostanwogrodzie.vidaron.pl https://pl-pl.facebook.com/VidaronDrewno/



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

michal.tomaszewski@aveex.com

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »