Kobieta, zdrowie, uroda » Uroda
Fielmann, lider w branży optycznej w Niemczech, otwiera swój 21. salon w Polsce, tym razem w Toruniu
Fielmann w Polsce – na przekór dekoniunkturze
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Pomimo kryzysu wywołanego koronawirusem, który spowodował problemy wielu przedsiębiorstw, Fielmann realizuje strategię ekspansji i inwestuje w najbardziej obiecujące rynki. W planach ma rozwój na skalę międzynarodową, dzięki czemu 1 na 4 pary okularów w Europie będzie sprzedawana przez markę Fielmann. W Polsce Fielmann istnieje od 21 lat - pierwszy polski salon został otwarty w Poznaniu, w 1999 roku. Nowy salon w Toruniu jest jednym z 21 butików Fielmann w naszym kraju. Firma zatrudnia w Polsce 250 pracowników, a w 2018 roku sprzedała ponad 130 000 par okularów i wygenerowała roczny obrót w wysokości 12,7 mln EUR. Poza Toruniem, salony firmowe Fielmann w Polsce znajdują się również we Wrocławiu, w Częstochowie, Szczecinie, Gdańsku, Łodzi, Poznaniu, Krakowie, Radomiu, Katowicach, Gliwicach, Płocku, Gdyni, Bytomiu, Koszalinie, Chorzowie, Legnicy oraz w Bydgoszczy.
Fielmann ma ambitne plany – w ciągu najbliższych kilku lat chce otworzyć kolejne salony w Polsce. Fielmann dostrzega wielkie możliwości rozwoju w obszarach takich jak okulary przeciwsłoneczne, soczewki kontaktowe, aparaty słuchowe oraz digitalizacja branży optycznej. „Wdrażamy strategię szybkiego rozwoju na naszych perspektywicznych rynkach, takich jak Polska. Planujemy sprzedawać rocznie 400 000 par okularów w około 50 salonach w Polsce i osiągnąć obrót w wysokości 40 milionów EUR rocznie.” - mówi Dariusz Sądowski, Dyrektor Generalny.
Firma zatrudnia najlepszych lokalnych specjalistów i otwiera kolejne salony w różnych miastach Polski, wspierając lokalne społeczności i rozwój rynku optycznego w Polsce. Fielmann wspiera również rozwój zawodowy swoich pracowników, oferując pakiety szkoleń na każdym etapie kariery.
Także w czasach kryzysu pracownicy salonów Fielmann mogą liczyć na wsparcie swojego pracodawcy. Fielmann zagwarantował bowiem pracę wszystkim pracownikom na takich samych warunkach jak przed kryzysem.
Znajdziesz swoją parę - szeroka gama stylowych okularów w przystępnych cenach i bezpłatne konsultacje z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa
Marka powstała w latach 70. w Niemczech. Obecnie 25 milionów osób w Europie nosi okulary zakupione w salonach Fielmann. Firma oferuje oprawki okularowe znanych marek w korzystnych cenach oraz ma bogatą ofertę własnych produktów najwyższej jakości. 30 lipca 2020 roku, w dniu otwarcia nowego salonu w Toruniu w Atrium Copernicus, na klientów będą czekały:
- Bezpłatne badanie wzroku przeprowadzone przez kompetentnych optyków z wykorzystaniem najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych.
- Szeroki wybór okularów – markowych i z kolekcji Fielmann
- Sprawdzona jakość i 3 lata gwarancji na wszystkie oprawy.
„Chcemy stać się głównym graczem w branży w regionie. Mamy wysoko wykwalifikowanych optyków
i specjalistów w dziedzinie optyki, którzy oferują klientom najlepsze rozwiązania i najwyższej jakości okulary – zarówno z kolekcji Fielmann, jak i projektantów znanych na całym świecie – w przystępnych cenach. Naszym celem jest to, aby każdy salon Fielmann był miejscem, w którym nasi klienci czują się najważniejsi. Mamy otwarte wystawy produktowe, aby nasi klienci mogli wybierać spośród tysięcy różnych oprawek i aby wychodzili z salonu z pewnością, że dokonali doskonałego wyboru i kupili okulary w dobrej cenie. A jeśli mimo wszystko uznają, że potrzebują innych oprawek, mogą je zwrócić lub wymienić w salonie bez ponoszenia dodatkowych opłat. W naszych salonach można również bezpłatnie zbadać wzrok – bez wcześniejszego umawiania terminu wizyty lub wygodnie umówić termin wizyty online na naszej stronie internetowej.” – Dariusz Sądowski, Dyrektor Generalny.
Co niezwykle ważne w obecnej sytuacji, Fielmann zadbał o bezpieczeństwo swoich klientów, oferując im możliwość umówienia wizyty online i stosując najwyższe standardy higieny i bezpieczeństwa. Wspólnie
z jednym z najbardziej uznanych specjalistów w dziedzinie chorób zakaźnych w Niemczech, Prof. Dr. Exnerem ze Szpitala Uniwersyteckiego w Bonn, Fielmann zidentyfikował zagrożenia oraz opracował standardy higieny w zakresie optyki okularowej i akustyki słuchu. Fielmann konsekwentnie stosuje się do opracowanych naukowo standardów we wszystkich swoich salonach, a dzięki zastosowaniu ochronnych maseczek, środków dezynfekujących i okularów ochronnych, zapewnia bezpieczeństwo zarówno swoim klientom jak i pracownikom. W praktyce zasady te przestrzegane są przez wszystkich pracowników salonów Fielmann w postaci noszenia podczas trwania całej konsultacji masek ochronnych, rękawiczek jednorazowych oraz regularnej higieny i dezynfekcji rąk. Również wszystkie powierzchnie, produkty i sprzęt, które używane są podczas konsultacji są regularnie dezynfekowane. Dodatkowo, wprowadzony system umawiania konsultacji online sprawia, że w salonie obecna jest ograniczona liczba klientów, umożliwiająca zachowanie bezpiecznej odległości. Dzięki takiemu rozwiązaniu klienci unikają kłopotliwego i czasochłonnego oczekiwania w kolejce.
O firmie
Fielmann jest marką optyczną, która od zawsze wyprzedzała swoje czasy, oferując szereg udogodnień, które z czasem stawały się standardami w branży. Firmę założył w 1972 r. Günther Fielmann, otwierając swój pierwszy sklep z okularami w mieście Cuxhaven. Aktualnie Fielmann prowadzi 779 salonów optycznych w całej Europie i jest liderem branży w Niemczech.
Nadesłał:
Beti
|
Komentarze (0)