Moda » Biżuteria
Fielmann zaprasza do nowego butiku optycznego we Wrocławiu
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Fielmann to marka, którą wrocławianie znają od 2001 roku. Do tej pory z jej oferty można było korzystać tylko w Galerii Dominikańskiej. Od 10 czerwca mieszkańcy Wrocławia mogą odwiedzić nowy salon w Pasażu Grunwaldzkim. Jest to jednocześnie 31 butik optyczny marki w Polsce!
W poszukiwaniu trendów
Fielmann to lider niemieckiego rynku optycznego, który bardzo szybko zdobywa uznanie polskich konsumentów. To co wyróżnia Fielmann to przede wszystkim podejście do klienta oraz wewnętrzni projektanci, którzy stoją za każdą autorską kolekcją marki. Wizyta w nowym salonie to doskonała okazja do zapoznania się z najnowszą kolekcją trendów na lato 2021 – Piękne Życie. Inspiracją do jej powstania było lato i wszystko to co symbolizuje tę porę roku – słońce, energia i witalność. Oprawki z tej linii to połączenie lekkich, radosnych kolorów, nostalgii za barwną dekadą lat 70. oraz ponadczasowego stylu i elegancji. Kolekcja obejmuje zarówno damskie, jak i męskie oprawy korekcyjne oraz okulary przeciwsłoneczne.
Najnowsza kolekcja Fielmann Piękne życie znajduje się pod linkiem: https://www.fielmann.pl/insight/piekne-zycie/
Poza kolekcjami własnymi marki Fielmann, w nowo otwartym salonie można znaleźć oprawki także od światowej sławy projektantów jak Gucci, Dior i Calvin Klein czy kultowej marki Ray-Ban. W ofercie salonu znajdują się nie tylko oprawy korekcyjne i okulary przeciwsłoneczne, ale także soczewki kontaktowe najwyższej jakości.
Wysoka jakość obsługi
Jak w każdym salonie Fielmann w Polsce i za granicą, klienci butiku mogą oczekiwać najwyższej jakości obsługi. Wszyscy klienci mogą skorzystać z bezpłatnego badania wzroku, a wykwalifikowani specjaliści zapewnią fachową konsultację oraz pomogą dopasować najlepsze soczewki korekcyjne. Dla Fielmann klient i jego zadowolenie są stawiane zawsze na pierwszym miejscu.
Popularność pierwszego salonu Fielmann we Wrocławiu, działającego w Galerii Dominikańskiej, zachęciły nas do rozwijania działalności w tym mieście. Bardzo się cieszę, że mieszkańcy Wrocławia mogą korzystać z naszych usług i produktów już w dwóch lokalizacjach – w Galerii Dominikańskiej oraz w Pasażu Grunwaldzkim. Dzięki temu nasi klienci jeszcze wygodniej będą mogli dobierać swoje nowe okulary odpowiadające najnowszym trendom.
- mówi Dariusz Sądowski, Dyrektor Generalny.
Higiena i bezpieczeństwo
Należy podkreślić najwyższe standardy higieny, które obowiązują we wszystkich salonach marki - pracownicy regularnie dezynfekują dłonie oraz oprawy, a także noszą maski ochronne podczas trwania całej konsultacji. Również wszystkie powierzchnie, produkty i sprzęt, które używane są podczas porady są regularnie dezynfekowane. Dodatkowo marka oferuje możliwość umówienia indywidualnych wizyt online, na które można zapisywać się poprzez stronę: www.fielmann.pl/termin.
Dynamiczny rozwój marki Fielmann w Polsce
Pandemia nie spowolniła rozwoju sieci Fielmann. W minionych miesiącach marka otworzyła swoje butiki w największych polskich miastach. Salon we wrocławskim Pasażu Grunwaldzkim to już 31 lokalizacja Fielmann w Polsce. Od tego roku działa także sklep internetowy fielmann.pl, gdzie dostępne są soczewki kontaktowe oraz okulary przeciwsłoneczne.
W 2019 roku firma Fielmann sprzedała ponad 130 000 par okularów i wygenerowała roczny obrót w wysokości 13,4 mln EUR. Główną wartością firmy jest jej kadra – w tym momencie w Polsce Fielmann zatrudnia ponad 350 pracowników, wspiera ich rozwój zawodowy, oferując pakiety szkoleń na każdym etapie kariery. Na czas lockdownu Fielmann zagwarantował pracę wszystkim pracownikom na takich samych warunkach jak przed kryzysem.
O firmie
Fielmann jest marką optyczną, która od zawsze wyprzedzała swoje czasy, oferując szereg udogodnień, które z czasem stawały się standardami w branży. Firmę założył w 1972 r. Günther Fielmann, otwierając swój pierwszy sklep z okularami w mieście Cuxhaven. Aktualnie Fielmann prowadzi 850 salonów optycznych w całej Europie i jest liderem branży w Niemczech.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
MonikaMSL
|
Komentarze (0)