Kobieta, zdrowie, uroda » Dziecko

Filary CSR – Smak, który tworzymy dla Ciebie

Filary CSR – Smak, który tworzymy dla Ciebie
Zobacz więcej zdjęć »
Wyrusz z nami w kulinarną podróż Dobre jedzenie, zbilansowana dieta i poszukiwanie nowych smaków – czy są dla Ciebie ważne? W Sokołowie wierzymy, że tak! Przygotowanie posiłków ze starannością i celebrowanie ich także na co dzień – to prosta droga do odkrywania na nowo kulinarnych przyjemności.
Tworząc nasze produkty i pracując nad ich wyjątkowym smakiem, myślimy o tych właśnie chwilach, spędzanych przy stole wspólnie z najbliższymi. Zapraszamy do rozpoczęcia z nami kulinarnej przygody, w której najnowsze trendy żywieniowe łączymy z najwyższymi standardami bezpieczeństwa, tworząc idealnie skomponowaną dietę.

Z pasji do smaków
W Sokołowie z pasją tworzymy smaki i szukamy nowych rozwiązań. Robimy to, opierając się na dwóch filarach: poszanowania dla natury i tradycyjnych receptur oraz dbałości o naszych konsumentów. Troska o zbilansowaną dietę jest dla nas równie ważna, jak wysoka jakość składników, z których przygotowujemy produkty.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Nowe smaki tworzymy z autentyczną pasją. Kochamy eksperymenty kulinarne i wyznaczanie szlaków w tym zakresie, a tworzenie nieoczywistych połączeń - to nasz żywioł. Znamy wszystkie najnowsze trendy żywieniowe. Aktualne potrzeby konsumentów twórczo łączymy z naszymi inspiracjami, oferując produkty pełne wyjątkowych walorów smakowych i bogate w składniki odżywcze.Na bieżąco korzystamy z danych zebranych na platformie Mintel, by wiedzieć, jak zmieniają się gusta naszych konsumentów i móc odpowiadać na te oczekiwania. Wiemy jednak, że statystyka to nie wszystko. Najważniejsi są ludzie - dlatego chętnie słuchamy opinii o naszych produktach. Stąd też pomysł stworzenia w Sokołowie innowacyjnego zespołu, którego zadaniem jest opracowanie
i wdrożenie nowych produktów.

Działania CSR - Razem w służbie smaku
Zespół innowacyjny tworzą nasi pracownicy, z wielu różnorodnych działów. Wszyscy zaangażowali się w to zadanie, wierząc, że działając razem, możemy więcej. W pracach zespołu uczestniczą technologowie żywności, przedstawiciele biura handlu, działu marketingu, PR i komunikacji oraz szef kuchni Dominik Moskalenko. Wspólnie testują i smakują, sprawdzają i oceniają, by znaleźć najlepsze rozwiązania, które potem trafią w gusta konsumentów. A zadanie wcale nie jest łatwe. Nasz zespół szuka bowiem nie tylko najlepszych smaków - celem jest tu spełnienie wszystkich potrzeb klientów, również w zakresie składu, gramatury czy formy opakowania. Członkowie zespołu rozważają także kwestie najlepszego sposobu wprowadzenia produktu na rynek, tak by każdy konsument mógł dowiedzieć się o nowości.

Działania CSR - Uważnie słuchamy opinii innych
W Sokołowie od lat współpracujemy z blogerami. Cenimy ich wiedzę
i doświadczenie, wierząc, że dodatkowe opinie pomagają wzbogacić nasze produkty o nową jakość. Opracowując receptury produktów warzywnych "Z Gruntu Dobre", zaprosiliśmy do Akademii Smaku Sokołów grupę blogerów - również tych na diecie bezmięsnej, by jako pierwsi mogli spróbować naszych produktów i wyrazić zdanie na ich temat. Blogerzy bardzo zaangażowali się w to zadanie. Wszystkie opinie zebrane podczas warsztatów zostały przekazane zespołowi innowacyjnemu, który wykorzystał je w dalszych pracach nad produktami. Często też wysyłamy produkty Sokołowa do blogerów, którzy aktywnie uczestniczą w warsztatach w naszej Akademii Smaku, by podzielili się z nami swoim zdaniem na temat tych nowości. To bardzo cenna współpraca - dzięki tak pozyskanym głosom z zewnątrz, uzyskujemy pełniejszy obraz naszych wyrobów.

Niezwykle istotne są dla nas również sygnały płynące od naszych partnerów biznesowych i sieci sklepów, z którymi współpracujemy. Dzięki tym wszystkim opiniom możemy dopracowywać receptury, jak również optymalizować cały proces - od stworzenia produktu aż po umieszczenie go na sklepowej półce. Działania CSR polegają bowiem także na aktywnym słuchaniu konsumentów i osób z naszego otoczenia biznesowego oraz wyciąganiu wniosków.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Tokio

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »