Rozrywka i wypoczynek » Turystyka
Finał ibis MUSIC na scenie Sziget Festiwal 2019
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
ibis MUSIC to muzyczna kampania marki ibis, której inauguracja odbyła się w marcu tego roku. W jej trakcie w hotelach ibis w 17 krajach na całym świecie odbyły się 44 kameralne koncerty, na których wystąpili lokalni artyści reprezentujący kluczowe dla marki regiony. Do współpracy zaproszono ponad 90 początkujących i aspirujących muzyków. Punktem kulminacyjnym akcji jest Festiwal Sziget 2019, w trakcie którego swoje umiejętności zaprezentowało dziewięcioro finalistów wybranych przez jury złożone z ekspertów z branży, przedstawicieli ibis i partnerów programu.
Muzyczne odkrycia festiwalu Sziget
Seria kameralnych koncertów, w trakcie których zaprezentowali się lokalni artyści z 17 państw na całym świecie, a także współpraca ze Spotify, najbardziej popularnym globalnym serwisem streamingowym, miała na celu zidentyfikowanie nowych trendów lokalnej muzyki. Odkrycia ibis umożliwiają gościom hotelu, jak i podróżnym, zapoznanie się z nieznanymi dotąd artystami i gatunkami.
Finałem akcji jest trwający tydzień festiwal Sziget (7-13 sierpnia 2019), w trakcie którego europejska scena pod patronatem ibis, stała się sercem muzycznych i lokalnych odkryć. W pierwszy dzień festiwalu, uświetniony występem Eda Sheerana, ibis przejął kontrolę nad sceną, umożliwiając finalistom ibis MUSIC, przez cały dzień prezentowanie swoich umiejętności przed wielką publicznością. Do grona wschodzących gwiazd ibis należą: Naë (Francja), Nxdia (Wielka Brytania), Gilsons (Brazylia), Moglii (Niemcy), Maria Yfeu (Hiszpania), Qaayel (Moroko), MVNSI (Belgia), So Flow (Polska), Glass Cristina (Meksyk).
Życiowa szansa dla zwycięzcy ibis MUSIC 2019
Spośród grona dziewięciu finalistów ibis MUSIC, marka uhonoruje jednego szczęśliwca tytułem zwycięzcy MUSIC 2019. Nagrania z finałowych występów artystów zostanie udostępnione na dedykowanej platformie: www.ibis-music.com, za pośrednictwem której każdy będzie mógł oddać głos na swojego ulubieńca. Artysta, który otrzyma najwięcej głosów od fanów będzie miał okazję na współpracę z mentorami Sony Music UK’s 4th Floor Creative, partnera kampanii.
ibis Open Studio – czyli tętniące życiem chwile spędzone w dobrym towarzystwie
Ostatnia transformacja marki ibis umożliwiła zaoferowanie lokalnym mieszkańcom oraz podróżnym, nowego wymiaru gościnności i stworzenie tętniących życiem miejsc zachęcających do nawiązywania kontaktów z lokalną społecznością. Zaangażowanie marki sięga daleko poza mury hotelu, dlatego podczas festiwalu Sziget, ibis przygotował tętniące życiem miejsca sprzyjające relaksowi, zaprojektowane specjalnie z myślą o nawiązywaniu wzajemnych relacji.
ibis Open Studio – to połączenie otwartości marki z pasją do muzyki – dwupiętrowy, otwarty po bokach, baldachim, z różnorodnymi animacjami zachęcającymi uczestników festiwalu do wspólnej zabawy z przyjaciółmi. Spersonalizowane, muzyczne studio przyczyniło się do zorganizowania konkursu fotograficznego, który zachęca grupy przyjaciół do stworzenia paczki, robiącej swoje muzyczne zdjęcia, aby udostępniać je w mediach społecznościowych i wygrywać nagrody. Muzyczne urządzenie Mash Machine zapewnione przez ibis, umożliwia stworzenie wyjątkowej muzyki, którą każdy może zabrać ze sobą do domu, jak również korzystanie przez cały dzień z muzycznych gier, zorganizowanych przez ibis. Ich zadanie to jednoczenie ludzi w chwilach wspólnej, tętniącej życiem, zabawy. Oprócz przygotowanych na zamówienie mebli, zaprojektowanych z myślą o nawiązywaniu kontaktów towarzyskich, uczestnicy festiwalu mogą także rozkoszować się zimnymi drinkami serwowanymi w barze Charlie’s Corner. Jest to koncepcja marki na codzienne serwowanie posiłków oraz napojów, w godzinach od 11:00 do 2:00.
Spędzić noc w niezwykle komfortowych warunkach
Oprócz ibis Open Studio, ibis zaoferował uczestnikom festiwalu możliwość wygrania pobytu w hotelu ibis i zakwaterowania w ekskluzywnym apartamencie. W trakcie festiwalu, przedstawiciele ibis wybiorą najciekawsze zdjęcia zaprezentowane podczas konkursu ibis Open Studio, aby umożliwić grupie sześciorga przyjaciół porzucenie namiotów na rzecz nocy spędzonej w komfortowym apartamencie. Wyjątkowe doświadczenie z pobytu, gorący prysznic, wygodne łóżka i usługa sprzątania apartamentu. Nagroda to doskonały przykład tego co, ibis może zaoferować w każdym miejscu na całym świecie.
O MARCE IBIS
Hotele ibis należące do Grupy Accor to obiekty gwarantujące nowoczesność, wygodę oraz najwyższą jakość świadczonych usług w przystępnej cenie. Marka nieustannie wprowadza innowacje w celu zapewnienia swoim gościom jeszcze większej nowoczesności, wygody i dostępności. W ten sposób powstała między innymi rewolucyjna koncepcja łóżka „Sweet Bed™ by ibis”, a także znakomicie zaprojektowane i przyjazne dla gości przestrzenie wspólne, współcześnie zaaranżowane restauracje i bary oraz wyjątkowy koncept kulinarny - „ibis Kitchen”. Marka ibis ze względu na jakość świadczonych usług, niezawodność oraz zaangażowanie na rzecz ochrony środowiska jest globalnie rozpoznawalna. Założony w 1974 roku ibis jest obecnie europejskim liderem wśród hoteli klasy ekonomicznej oraz 4. co do wielkości na świecie w swojej kategorii, z ponad 1170 hotelami i 150 748 pokojami w 66 krajach.
O GRUPIE ACCOR
Accor to światowy lider w dziedzinie obsługi podróżnych i związanego z tym stylu życia oraz cyfrowych, innowacyjnych rozwiązań, oferujący wyjątkowe przeżycia w ponad 4800 hotelach, resortach i rezydencjach, jak również w ponad 10 000 ekskluzywnych prywatnych rezydencji na całym świecie.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
38PR
|
Komentarze (0)