Zdrowie » Ciało
Finał MasterChef z marką Appetita
Zobacz więcej zdjęć » |
Piąta edycja show obfitowała w kulinarne wyzwania, zaskakujące konkurencje i emocjonującą rywalizację kucharzy-amatorów, którzy walczyli o tytuł polskiego MasterChefa. W ostatecznej rozgrywce pozostało troje uczestników, którzy podczas pierwszej konkurencji w ciągu godziny mieli do przygotowania danie z owoców morza i mięsa. Kolejne zadanie, do którego przystąpiło już dwoje finalistów – Magda i Michał, polegało na przyrządzeniu przystawki, dania głównego oraz deseru. Uczestnicy mieli na to 90 minut. Jury w składzie: Magda Gessler, Ania Starmach i Michel Moran zdecydowali, że tytuł MasterChefa powędruje do Magdy Nowaczewskiej.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Podczas wszystkich konkurencji o wyjątkowy smak i aromat dań zadbała marka Appetita. Producent już po raz kolejny ulokował w programie swoje produkty – aromatyczne zioła, przyprawy i dodatki cukiernicze. Obecność sponsorska w popularnych programach kulinarnych skutecznie poszerza rozpoznawalność marki w skali ogólnopolskiej. W ten sposób Appetita konsekwentnie wzmacnia wizerunek brandu jako eksperta w dziedzinie kulinariów, który inspiruje konsumentów do odkrywania bogactwa przypraw, ziół i sięgania po nowe receptury.
Komentarze (0)