Kobieta, zdrowie, uroda » Uroda

Finał Pięknej historii kobiecości - znamy laureatów jubileuszowego konkursu marki Cleanic

Finał Pięknej historii kobiecości - znamy laureatów jubileuszowego konkursu marki Cleanic
Zobacz więcej zdjęć »
Rozstrzygnięto konkurs graficzny pt. Piękna historia kobiecości, którym Cleanic uczcił swoją 30-letnią obecność na polskim rynku. Spośród niemal 500 projektów jury wyłoniło 5 finałowych. Na podstawie zwycięskiej pracy już wkrótce powstanie limitowana edycja produktów Cleanic Pure Effect.

Marka Cleanic uczciła trzy dekady dbania o zdrową i zadbaną skórę Polek. Z okazji 30-lecia swojej działalności zrealizowała konkurs pt. Piękna historia kobiecości. Przed twórcami w dziedzinie szeroko rozumianej grafiki i projektowania postawiono zadanie stworzenia jubileuszowych projektów: grafiki na opakowanie płatków Cleanic Pure Effect 120 i plakatu. Aspirujący twórcy przesłali niemal 500 interpretacji wskazanego tematu.

 

Jury składające się z ekspertów z zakresu grafiki, wzornictwa i projektowania użytkowego szukało najlepszych interpretacji hasła Piękna historia kobiecości. Spośród 444 zgłoszeń, spełniających regulaminowe kryteria, wyłoniono 5 finałowych. Prace oceniali  m.in. Lena Pianovska, Członek Zarządu Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej, Karolina Pawelczyk, jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich ilustratorek oraz prof. Ksawery Piwocki, były rektor warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych i niekwestionowany autorytet w obszarze grafiki i polskiego designu.

 

Konkurs Piękna historia kobiecości wygrała Paulina Skowron, która zdobyła 5 tys. zł. Pozostali laureaci również odebrali nagrody finansowe. Na podstawie zwycięskiego projektu już wkrótce powstanie limitowana edycja opakowań najlepiej sprzedającej się linii płatków kosmetycznych i patyczków higienicznych Cleanic Pure Effect.

 

Partnerami konkursu Piękna historia kobiecości zostali: warszawska Akademia Sztuk Pięknych, Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej i agencja ilustratorów MAD illustrators. Patronat medialny nad akcją sprawowali: OOH Magazine i Polki.pl. Konkurs zorganizowała agencja Kolterman Media Communications.

 

Szczegóły na www.konkurs.cleanic.pl.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

KMC

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »