Firma » Biznes

Firma TP Internet zmieniła nazwę na Contact Center

Firma TP Internet zmieniła nazwę na Contact Center
Zobacz więcej zdjęć »
TP Internet sp. z o.o. – największa firma outsourcingowa w branży telemarketingowej – zmieniła nazwę na Contact Center sp. z o.o.

Dotychczas Contact Center było marką, pod którą firma TP Internet świadczyła swoje usługi. Zmianie nazwy towarzyszy lifting logo. Wszystkie pozostałe dane firmy: NIP, REGON, numer konta bankowego, numery telefonów oraz adresy pozostają bez zmian.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

„Poprzez nazwę Contact Center chcemy podkreślić szeroki zakres naszych usług, które obejmują: telesprzedaż i telemarketing, obsługę klienta, rozwiązania z zakresu badań marketingowych, usługi doradztwa biznesowego oraz wirtualne contact center. Nowa nazwa oddaje istotę naszej działalności – centrum stale poszerzanych możliwości kontaktu” – mówi Zbigniew Biały, Prezes Contact Center sp. z o.o.

*****
Contact Center to największy usługodawca w zakresie outsourcingu call/contact center w Polsce. Istnieje od 1999 roku, posiada 1900 stanowisk w siedmiu lokalizacjach: Warszawie, Poznaniu, Gdańsku, Katowicach, Ciechanowie, Tczewie i Rawie Mazowieckiej. Specjalizuje się w takich obszarach outsourcingu jak rozwiązania z zakresu telesprzedaży i telemarketingu, obsługi klienta, badań marketingowych, a także usługi doradztwa biznesowego i wirtualne contact center. Firma jest członkiem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Do grona klientów Contact Center należą duże i średnie przedsiębiorstwa z branży telekomunikacyjnej i IT, finansowej, paliwowej, transportowej, FMCG, handlu, mediów i rozrywki.
Więcej informacji: www.contactcenter.pl

Dodatkowych informacji udzielają:

Wojciech Czarnecki, Dyrektor Departamentu Sprzedaży i Marketingu, Contact Center, tel. (22) 574-05-53, kom: +48 510 144 715, e-mail: wojciech.czarnecki@contactcenter.pl

Magdalena Walanus, Specjalista ds. Komunikacji i PR, Contact Center, tel. (22) 574 05 52, kom: +48 510 144 733, e-mail: magdalena.walanus@contactcenter.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Contact Center

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »