Dom » Budownictwo
Firma WIŚNIOWSKI branżowym CHAMPIONem
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Laureaci, producenci materiałów budowlanych, a także przedstawiciele stowarzyszeń branżowych oraz mediów wzięli udział w uroczystej gali, podczas której już po raz dwunasty wręczone zostały prestiżowe tytuły i statuetki Budowlana Marka Roku i Champion Roku 2016. Przedstawiciele firmy WIŚNIOWSKI odebrali nagrody w trzech kategoriach: Złota Budowlana Marka Roku 2016 - w kategorii Bramy Garażowe, Złoty Champion Roku 2016 - w kategorii Bramy Garażowe oraz Srebrna Budowlana Marka Roku 2016 - w kategorii Napędy do Bram.
„To dla nas olbrzymie wyróżnienie. Ranking tworzony jest w oparciu o autentyczne wskazania specjalistów, a przyznawane statuetki są potwierdzeniem najwyższej jakości produktów. W kategorii Bram Garażowych otrzymujemy je już trzeci rok z rzędu, a w Napędach debiutowaliśmy i to od razu na srebro. Jeszcze w tym roku będziemy mogli pochwalić się nowymi, zaskakującymi rozwiązaniami w tej dziedzinie, ale o tym niedługo. Cieszymy, że marka WIŚNIOWSKI zgodnie ze swoją filozofią kojarzona jest z jakością, bezpieczeństwem i designem, a przede wszystkim wywołuje w swoich odbiorcach pozytywne emocje - mówi Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu firmy WIŚNIOWSKI
Gala Wręczenia Nagród Budowlana Marka Roku to ważna kartka w kalendarzu każdego profesjonalisty branży budowlanej, do której zalicza się tyle zawodów i specjalizacji, że Ranking został dopasowany do nich aż 46 kategoriami. Raport ASM sporządzany jest na podstawie ankiet wśród wykonawców poprzez bezstronnych specjalistów z dziedziny socjologii, psychologii, ekonomii, statystyki, ekonometrii oraz zarządzania i marketingu. Respondenci spontanicznie wskazują marki najczęściej używane w ostatnim roku te, które kojarzą im się z jakością i są godne polecenia. Uzyskanie wyróżnienia w rankingu oznacza zatem duży prestiż dla laureatów. Sam raport zaś stanowi doskonałe źródło wiedzy o bieżącym stanie sektora budowlanego i jego konkurencyjności.
| Nadesłał:
            Koralina | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)