Rozrywka i wypoczynek » Sport

Flagowy salon Alpine Pro otworzył się w Bonarce

Flagowy salon Alpine Pro otworzył się w Bonarce
Zobacz więcej zdjęć »
W krakowskiej Bonarce otworzono pierwszy w Polsce flagowy salon czeskiej marki Alpine Pro. To jedna z najbardziej liczących się firm z branży sportowo-turystycznej w tej części Europy. Z okazji otwarcia klienci mają okazję do zakupu rzeczy z najnowszej kolekcji w promocyjnych cenach.

Alpine Pro koncentruje się na tworzeniu kolekcji odzieży i obuwia outdoorowego, odzieży narciarskiej, odzieży lifestyle, plecaków i innych akcesoriów przydatnych dla entuzjastów outdooru. Oferuje swoim klientom szeroki wybór markowych produktów do różnych rodzajów aktywności, charakteryzujących się atrakcyjną relacją ceny do jakości i nowoczesnego designu.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Marka posiada własny zespół projektantów, wykorzystujących najnowsze materiały, funkcjonalne kroje oraz obowiązujące w danym sezonie barwy kolorów.

Alpine Pro od Igrzysk Olimpijskich w Vancouver w 2010 r. jest dostawcą odzieży dla narodowej drużyny olimpijskiej Czech.

Otwarcie salonu Alpine Pro w Bonarce oznacza jeszcze więcej możliwości dla osób aktywnych i prowadzących sportowy tryb życia. Już teraz mogą oni wybierać w bogatej ofercie kilkudziesięciu marek z tego sektora dostępnych w centrum, w tym multibrandowego Martes Sportu.

BONARKA CITY CENTER

Bonarka City Center to wielofunkcyjne centrum miejskie, powstałe na obszarze około 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na obszarze ponad 92  tys. m2 powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych i restauracji w tym: Auchan, Leroy Merlin, Media Expert oraz Kino Cinema City, jeden z największych multipleksów kinowych w Polsce. Na Klientów Centrum czeka bezpłatny parking na 3200 samochodów. Ponadto, na terenie Bonarka City Center znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: „Siemacha Spot" o powierzchni całkowitej 700 m2. W jego skład wchodzą m.in.: wielofunkcyjne sale edukacyjne, muzyczne, multimedialne oraz pokój konferencyjny. Obiekt został wybudowany przez TriGranit Corporation, który obecnie jest jego zarządcą.

Właściciel Centrum Handlowego Bonarka, firma Rockcastle Global Real Estate Company Limited (Rockcastle), inwestuje w nieruchomości na całym świecie oraz w spółki z perspektywą wzrostu wartości kapitału. Jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych na Mauritiusie oraz w Johannesburgu (RPA), a jej wartość giełdowa przekracza 2 mld USD. Aktywa Rockcastle obejmują papiery wartościowe globalnych spółek nieruchomościowych działających na rynkach rozwiniętych, m.in. w Europie, Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i Singapurze, oraz portfel nieruchomości w Europie Środkowo-Wschodniej.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

bezstronny22

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »