Technologie » Telekomunikacja
Focus Telecom Polska przedstawia nowe funkcjonalności usługi telekonferencji
Usługi dla biznesu są tym typem rozwiązań, od których wymaga się szczególnej elastyczności. Nie inaczej jest z telekonferencjami, które muszą być dostosowane do zmieniających się, często w ciągu kilku minut, okoliczności - mówi Wojciech Orlicz, Kierownik ds. Szkoleń i Sprzedaży Focus Telecom Polska - dlatego postanowiliśmy oddać kluczowe dla organizacji spotkania funkcje w ręce naszych klientów, aby uczynić telekonferencje bardziej komfortowymi - zarówno od strony prowadzącego jak i uczestników.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Użytkownicy usługi telekonferencji Focus Telecom Polska otrzymali szereg możliwości zwiększających elastyczność zamawiania i zarządzania spotkaniami. To, co dotychczas wymagało zamówienia - teraz dostępne jest z panelu administracyjnego. Osoby korzystające z usługi mogą błyskawicznie dołączyć do spotkania dzięki automatycznej autoryzacji, która rozpoznaje prezentujący się numer telefonu uczestnika i przydziela go do odpowiedniej telekonferencji. W ręce klientów oddana została również powierzchnia dyskowa na nagrania telekonferencji i listę obecności. Dzięki temu możliwe jest pełne wykorzystanie potencjału obu opcji, bez ponoszenia kosztów abonamentowych. Nowością oferty jest również samodzielne przedłużanie spotkania oraz zwiększanie liczby uczestników o maksymalnie 9 osób w przypadku trwających telekonferencji zamawianych (wcześniej było to możliwe po uprzednim wysłaniu zgłoszenia do Biura Obsługi Klienta). Dodatkowo, osoba zamawiająca telekonferencję może sama zdecydować czy PIN umożliwiający dołączenie do spotkania, będzie jednym dla wszystkich czy też obowiązywać będą dwa oddzielne PINy - prowadzącego i uczestnika.
Zmiany w usłudze Telemeeting opieramy w dużej mierze na uwagach i sugestiach naszych klientów - dodaje Wojciech Orlicz - dzięki temu nasze rozwiązanie z każdą kolejną aktualizacją staje się jeszcze bardziej intuicyjne i przyjazne użytkownikom, na czym zawsze najbardziej nam zależy.
Klienci usługi Telemeeting Focus Telecom Polska, mają do wyboru telekonferencje zamawiane (Standard i On-line) oraz Adhoc. Ostatnia nie wymaga wcześniejszego określenia godziny startu, czasu trwania i liczby uczestników.
Focus Telecom Polska, poza usługą Telemeeting, tworzy i dostarcza inne rozwiązania w zakresie komunikacji, wsparcia sprzedaży i zarządzania przedsiębiorstwem w modelu cloud computing: cloud.CRM, cloud.PBX, cloud.IVR oraz cloud.CallCenter. Dynamizm rozwoju firmy i jej usług został już doceniony w prestiżowym rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe 2011. Focus Telecom Polska znalazła się w czołówce najszybciej rozwijających się firm technologicznie innowacyjnych w Europie Środkowej.
Komentarze (0)