Rozrywka i wypoczynek » Hobby
Forum Koszalin na tropie psiego ambasadora
Aby podnieść świadomość na temat obecności czworonogów w życiu człowieka, koszalińskie centrum handlowe rozpoczęło poszukiwanie psiego ambasadora. Akcja skierowana jest do wszystkich właścicieli psów – niezależnie od rasy i wieku. Na czworonożnych ambasadorów czeka szereg przywilejów. #ForumPsiaków to pierwsza taka akcja w Polsce.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Psy od lat są wiernymi towarzyszami człowieka. Coraz więcej osób decyduje się na opiekę nad zwierzakiem, a tym samym – podejmuje codzienne aktywności w towarzystwie pupila. Do jednych z nich należą zakupy. Dobrze wiemy, że zwierzaki nie lubią zostawać same, oczekując na właściciela. Zdajemy sobie też sprawę, że czasem pozostawienie psa pod opieką innej osoby na czas zakupów jest niemożliwe. Dlatego chcemy, aby nasi klienci mieli świadomość, że Forum jest przyjazne zwierzakom – mówi Urszula Lipińska, dyrektor Forum Koszalin. Oznacza to, że psy mogą przebywać w ogólnodostępnej przestrzeni Forum i znajdą w nim miskę z wodą. Ich właściciele powinni zadbać o smycz i kaganiec.
Propagując akcję #ForumPsiaków, koszalińskie centrum handlowe rozpoczęło poszukiwania psich ambasadorów. Każdy właściciel czworonoga może zgłosić się do akcji, uzupełniając formularz i załączając zdjęcie oraz filmik ze swoim pupilem. Na trzech laureatów czeka szereg przywilejów, a wśród nich: miano psiego ambasadora Forum (w tym udział w akcjach i kampaniach), rola w filmie „Forum z PIESpektywy”, profesjonalna sesja zdjęciowa, stylowe upominki, vouchery na zakupy w Zoolandii, a także karty podarunkowe o wartości 600, 400 lub 200 złotych dla właścicieli.
W ramach projektu #ForumPsiaków zaplanowano również akcję adopcyjną we współpracy ze schroniskiem w mediach społecznościowych Forum Koszalin.
Zgłoszenia czworonożnych kandydatów na psiego ambasadora Forum można przesyłać za pomocą formularza na stronie https://www.forumpsiakow.pl do
25 kwietnia. Partnerem akcji jest sklep zoologiczny Zoolandia.
Nadesłał:
PRinspiration
|
Komentarze (0)