Moda » Odzież

Fraternity w męskim wydaniu

Fraternity w męskim wydaniu
Zobacz więcej zdjęć »
Tej jesieni każdy mężczyzna, który ceni angielską klasykę klubową połączoną z amerykańską nonszalancją, wstąpi do bractwa. Warunkiem uczestnictwa jest odwiedzenie salonów Royal Collection, które wprowadziło nową markę – FRATERNITY.

Fraternity to nie tylko ubrania, to przede wszystkim pewien określony styl bycia propagujący męską solidarność wyrażoną w niespotykanym dotychczas podejściu do mody. Poprzez wygląd mężczyzna Fraternity okazuje swoją przynależność do tradycji przy jednoczesnym zainteresowaniu szykowną nonszalancją i sportowym luzem – podkreśla Patrycja Hatalska z Royal Collection.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Na jesienno-zimowy sezon projektanci Fratenity proponują kolorowe, aksamitne, idealnie skrojone marynarki w klubowym fasonie, sztruksowe spodnie, klasyczne koszule i swetry, collegowe koszulki polo oraz ciepłe kurtki puchowe. Inspiracją dla kolekcji jest kultura i tradycja Wielkiej Brytanii, ale zaprojektowana ze świeżym spojrzeniem. Ubrania wyróżniają się atrakcyjnym krojem, starannością wykończenia oraz najwyższej jakości tkaninami.

Marka Fraternity dostępna jest aktualnie w salonach Royal Collection we wszystkich większych centrach handlowych w Warszawie (w Galerii Mokotów, Złotych Tarasach, Arkadii, Promenadzie oraz Blue City). Również mieszkańcy Katowic (centrum handlowe Silesia) oraz Białegostoku (centrum handlowe Alfa) będą mogli wprowadzić do swojej garderoby najnowsze propozycje firmy.

 

Przykładowe ceny:

Marynarki – 649 zł

Spodnie – 199 zł

Koszule – 149 zł, 179 zł

Swetry – 149 zł, 179 zł, 229 zł

Kurtki puchowe z prawdziwym futrem – 499 zł

Płaszcze kaszmirowo -wełniane – 999 zł

Trencze – 399 zł

 Royal Collection to sieć handlowa z wieloletnią tradycją, lider rynku odzieżowego w Polsce, oferujący klientom wysokiej jakości odzież damską, męską i młodzieżową. Firma powstała w 1992 roku. Sklepy Royal Collection mieszczą się w największych i najbardziej prestiżowych centrach handlowych. Firma prowadzi multibrandowe sklepy pod szyldem Royal Collection, jak również monobrandowe sklepy tak firm jak: Mexx, Calvin Klein Jeans, Pal Zileri, Oscar Jacobson, Marco O’Polo i Campione.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

royal

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »