Motoryzacja » Samochody
Freedom to Move - projekty mobilności Volvo
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W połowie przyszłej dekady spodziewa się generować połowę sprzedaży rocznej z samochodów w pełni elektrycznych, przy czym spodziewa się, iż 1/3 samochodów będzie w pełni autonomiczna. Ma także zamiar oferować klientom połowę wszystkich samochodów w ramach subskrypcji.
Volvo Cars spodziewa się, że takie podejście zmieni jego powiązania z bazą klientów i pomoże nawiązać ponad 5 mln bezpośrednich związków z klientami do połowy przyszłej dekady. Zaoferuje to firmie także większy potencjał opracowywania dla klientów usług connected i innych powiązanych z samochodami.
Ambicje te będą instrumentami w dalszym ustanawianiu naszej struktury grupowej, która obejmuje Volvo Cars i powiązane działania, jak usługi subskrypcyjne Care by Volvo, nowa firma mobility M, elektryczna dywizja Polestar, jak też poważne udziały w chińskiej marce samochodowej LYNK&CO oraz przedsiębiorstwie tworzącym oprogramowanie autonomiczne Zenuity.
Koszty synergii i wspólnych opracowań z tymi oraz innymi powiązanymi przedsiębiorstwami jeszcze bardziej rozwiną możliwości finansowe firmy i pozwolą uzyskać dochodowość na poziomie premium.
–Branża się zmienia – a także oczekiwania klientów. Potrzebujemy i chcemy odpowiedzi na te żądania – powiedział Håkan Samuelsson, prezes Volvo. – Oczywiście, w nadchodzących latach musimy przekuć nasze ambicje w konkretną rzeczywistość. Nasza transformacja się nie skończyła i w historii Volvo będzie jeszcze wiele się działo.
Nadesłał:
JK PR
|
Komentarze (0)