Moda » Odzież

From cityscape to countryside - jesień pełna kontrastów w III dropie kolekcji AW’24 od Bizuu

Jesienna kolekcja Bizuu jest ukojeniem tęsknoty za latem, a jednocześnie pozwala wejść w nowy sezon w najlepszym wydaniu.

Marka prezentuje III drop kolekcji AW’24 pod hasłem From cityscape to countryside, a wraz z nim sylwetki osadzone w najnowszych trendach, które w połączeniu z charakterystycznymi printami Bizuu oraz symbolicznym powrotem do lat 60. w wersji maxi, dają nam wiele propozycji, co i jak nosić tej jesieni. 

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:


Prawdopodobnie większość z nas nie wybrałaby jesieni jako ulubionej pory roku. A jednak moment przejścia z lata do zimy czaruje malarską paletą barw, otulając nas ulubionymi swetrami i roztacza przytulny, odrobinę tajemniczy klimat. Krajobraz za oknem ulega zmianie, letnie lenistwo dobiega końca i czas wrócić do miejskiej elegancji podszytej nonszalancją. Jesienno-zimowe trendy otwierają się na zupełnie nowe połączenia i zapraszają, aby sięgnąć po ciepłe tkaniny. W wersji Bizuu oznacza to koszule z bufiastymi rękawami, ciepłe swetry, kobiece sylwetki z mocno zarysowanymi ramionami i printy. 

Bizuu kolejny raz pokazuje, jak bawić się trendami. Najnowsza kolekcja to współczesna elegancja, która nie rezygnuje zupełnie z koloru. Wśród zwiewnych, kobiecych krojów sukienek, pojawia się m.in. propozycja jesiennego power suit ze spódnicą przed kolano, a przerysowane proporcje marynarek z mocnymi ramionami w zdecydowany sposób definiują sylwetkę. Do tego koszule z wiązaniem i motywem kokardy, odrobinę romantyczne, przełamują oficjalny charakter stylizacji. Wśród nowości pojawia się również denimowy kombinezon.

Towarzysząca kolekcji kampania łączy w sobie surowość natury z kobiecą delikatnością, tworząc nowe kody kobiecości. Romantyczna, wolna, jednocześnie pewna siebie i zdecydowana - taka jest kobieta Bizuu, która nie obawia się przełamywać stereotypów i wytyczać własną ścieżkę. 

 

Credits kampanii:

 

Photo: Aleksandra Modrzejewska

Photo assist: Bianka Gajdzińska / Daylight Studio

Creative Direction: Filip Szymczak

Video: Anna Jóźwiak, Lidia Bździel

Stylist: Adrian Moczulski

Make up/hair: Paulina Kurowiak

Production: Adrian Moczulski, Filip Szymczak, Anna Jóźwiak

Model: Maria Dębicka / Selective Management




Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Hanna Szkarłat

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »