Firma » Biznes

G City Targówek zamyka 1H 2025 roku z kompletem najemców

G City Targówek zamyka 1H 2025 roku z kompletem najemców
Zobacz więcej zdjęć »
G City Targówek zamyka I półrocze 2025 roku bardzo dobrym wynikiem. Niemal 100-procentowy poziom komercjalizacji obiektu, 20 podpisanych umów o łącznej powierzchni GLA 3 134 m2, wzrost footfallu o 2% r/r oraz pojawienie się silnych marek, potwierdzają wiarygodność centrum w oczach kluczowych graczy.

Pierwsza połowa 2025 roku przyniosła kilka istotnych zmian w strukturze najemców warszawskiego centrum G City Targówek. Jedną z największych transakcji jest przedłużenie umowy z grupą CCC. Marka otworzyła salon pod szyldem eobuwie w najnowszym formacie stacjonarnym, o powierzchni 267 m2. Nowoczesne wnętrze sklepu, przestronne alejki i dopracowana aranżacja zachęcają do swobodnych zakupów.

Green Caffè Nero otworzyła się w połowie marca, debiutując tym samym na warszawskim Targówku. Kawiarnia zaaranżowana zgodnie z najnowszym konceptem, zajęła powierzchnię 163 m2 i zlokalizowana jest na poziomie 0 centrum, w pobliżu wejścia B. Kolejną nowością w G City Targówek jest otwarcie pierwszego w nowym koncepcie salonu bieliźnianego dla mężczyzn IUMAN Intimissimi Uomo (52 m2). Ta włoska marka bieliźniana, będąca synonimem stylu, jakości i komfortu, wyróżnia się szeroką gamą wzorów i kolorów, zawsze w zgodzie z najnowszymi trendami.

W kwietniu tego roku marka Vistula ponownie otworzyła swój salon w G City Targówek – tym razem w nowej, bardziej eksponowanej lokalizacji. Nowy lokal o powierzchni 135 m2, oferuje zarówno klasyczne kolekcje męskie, z których słynie, jak również produkty dedykowane kobietom, co stanowi odpowiedź na rosnące zainteresowanie modą formalną i smart casual wśród klientów. W pierwszym półroczu 2025 r. swoje salony w nowych lokalizacjach i w nowych aranżacjach otworzyły także: Rainbow Tours, Play, punkt sprzedaży Plus i Polsat Box , Calzedonia, Forever.

W czerwcu z kolei zakończyła się gruntowna modernizacja Multikina, które jako pierwsze w Polsce oferuje widzom fotele Ultra LUX i nowy standard kinowej rozrywki. W Multikinie na Głębockiej widzowie mają również do dyspozycji rozkładane fotele LUX oraz miejsca VIP o podwyższonym standardzie. Wprowadzenie tak atrakcyjnej oferty to wartość dodana dla klientów Multikina i ważny krok w rozwoju całej oferty G City Targówek jako nowoczesnego i kompleksowego miejsca spędzania czasu wolnego.

Już w połowie wakacji planowane jest ponowne otwarcie sklepu SMYK. Salon o powierzchni 560 m2, w najnowszym koncepcie marki otworzy się w nowym miejscu, w pobliżu perfumerii Sephora. W najbliższym czasie szykują się także nowe otwarcia w strefie gastronomicznej.

Minione miesiące pokazują, że rynek handlowy w Warszawie utrzymuje wysoką dynamikę. G City Targówek dzięki konsekwentnej strategii leasingowej oraz dostosowywaniu oferty do zmieniających się oczekiwań konsumentów, pozostaje w niemal 100% skomercjalizowane i gotowe na dalszy rozwój. Jesteśmy zadowoleni z efektów pierwszego półrocza – zarówno pod względem wynajmu, jak i rosnącej liczby odwiedzającychmówi Krzysztof Wyrzykowski, Senior Lease Manager, G City Europe.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

KatarzynaD.

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »