Technologie » Internet

Galardia sięga po sztuczną inteligencję i ogłasza konkurs na „Centrum Handlowe przyszłości”

CH Galardia ogłosiło na swoim fanpage na Facebooku interesujący, nowatorski konkurs, w którym wykorzystuje niesamowite możliwości sztucznej inteligencji. Zadanie konkursowe jest bardzo proste i może wziąć w nim udział każdy, kto ma ochotę stworzyć własną wizję „centrum handlowego przys

Każdy, kogo choć trochę interesuje rozwój sztucznej inteligencji, ma teraz okazję samodzielnie przetestować jej możliwości. Na fanpage CH Galardia na Facebooku został ogłoszony niecodzienny konkurs, w który galeria angażuje fascynujący obszar jakim jest AI.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Mimo zaawansowanych technologii, które zostaną wykorzystane w tym konkursie, zadanie dla uczestników jest bardzo proste. Wystarczy zastanowić się nad swoją wizją „centrum handlowego przyszłości”, a następnie w kilku zdaniach opisać ją w komentarzu pod postem konkursowym na fanpage CH Galardia. Można opisać zarówno wygląd budynku jak i np. proces robienia zakupów.

Następnie Galardia, za pomocą sztucznej inteligencji wygeneruje obrazy ukazujące wygląd centrum handlowego przyszłości, na podstawie poszczególnych wizji opisanych w komentarzach.

Chcemy zaprosić naszych klientów, by wspólnie z nami stworzyli wizję „centrum handlowego przyszłości”, które jest nowoczesne, ekologiczne, wspiera zrównoważony rozwój oraz jest przestrzenią, spełniającą oczekiwania i odpowiadającą na potrzeby lokalnych społeczności. Wykorzystanie do tego niesamowitych możliwości AI pozwoli nam zobrazować opisane hasłowo pomysły i zobaczyć na własne oczy jak mogą wyglądać takie centra w przyszłości, może wcale nie tak dalekiej. Jesteśmy bardzo podekscytowani i ciekawi tych projektów” – mówi Paulina Szymczukiewicz, Head of Marketing Sierra Balmain, spółki zarządzającej Centrum Handlowym Galardia, która jest pomysłodawcą konkursu.

Specjalne Jury konkursowe wybierze 10 najbardziej kreatywnych obrazów, a ich autorzy przejdą do drugiego etapu konkursu, w którym to internauci, na fanpage CH Galardii będą głosować na najciekawszy ich zdaniem projekt centrum handlowego przyszłości, wygenerowany przez sztuczną inteligencję.

Trzy zwycięskie obrazy zostaną nagrodzone kartami pre-paid na zakupy w CH Galardia. Za zajęcie pierwszego miejsca przewidziano karty o wartości 500 zł, a za zajęcie drugiego i trzeciego miejsca karty o wartości 250zł.

Konkurs rozgrywa się na fanpage CH Galardia na Facebooku. Komentarze, w ramach pierwszego etapu konkursu publikować można do 27 czerwca, do godziny 23.59. Drugi etap rozpocznie się 29 czerwca i potrwa do 5 lipca.

Szczegółowe informacje oraz regulamin dostępne są na stronie CH Galardia.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

WartoZobaczyć

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »