Firma » Biznes
Galeria Askana ze wzrostami w II kwartale
Zarządzana przez CREAM, Galeria Askana w Gorzowie Wielkopolskim, która we wrześniu będzie świętowała swoje 15-te urodziny podsumowuje II kwartał 2022 roku. Zamknęła go bardzo obiecującym trendem odwiedzalności i obrotów. Dynamika odwiedzalności za II kwartał 2022 roku wskazuje trend dodatni w stosunku do roku 2019, w którym nie obowiązywały ograniczenia pandemiczne, a także 39 % wzrost w stosunku do II kwartału roku ubiegłego. Co ważniejsze, wraz ze wzrostem odwiedzalności obserwujemy znaczny wzrost obrotów w salonach Galerii Askana. II kwartał charakteryzuje się 7% wzrostem obrotów w stosunku do analogicznego okresu 2019. Świadczy to o stabilnej pozycji galerii i napawa optymizmem na jeszcze lepsze wyniki w II połowie roku.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Jak podkreśla Michał Małecki, Dyrektor Leasingu CREAM „Galeria Askana to silna, rozpoznawalna marka na rynku gorzowskim. Planowanych jest wiele zmian w tenant mixie, o których poinformujemy wkrótce. Ostatnie otwarcia to m. in. Sinsay na powierzchni ok. 800 m2 na poziomie +1. Ponadto, przedłużyliśmy umowę ze znanym i lubianym salonem Martes Sport, który do końca roku zaprezentuje swój nowy koncept.”
Anna Sip, PR & Marketing Senior Manager marketingu dodaje z kolei „Galeria Askana pozostaje aktywna marketingowo. Rozwijamy nasze autorskie projekty, jak np. „Askana Stylove”, którego efekty prezentowane są na kanale Youtube, profilu społecznościowym oraz w aplikacji mobilnej galerii. To materiały video, w których prezentowane są marki Askany a w rolę modeli wcielają się mieszkańcy Gorzowa. To projekt promujący Najemców, ale jednocześnie angażujący lokalną społeczność, dzięki czemu zaskarbił sobie grono fanów. Rozwijamy naszą aplikację mobilną, która jest narzędziem wygodnym tak dla klientów, jak i dla najemców, którzy sami mogą publikować swoje treści przez dedykowany panel zarządzania. To narzędzie przyszłości, które będzie ewaluować i rozwijać się tak, by jak najlepiej spełniać oczekiwania klientów i najemcy w dynamicznej rzeczywistości. Zakłada również element nagradzania klientów za wizyty w centrum, budując tym samym lojalność klientów. Jesteśmy w trakcie przygotowań do naszych 15-tych Urodzin. Z pewnością nie zabraknie wspomnień
i niespodzianek dla naszych klientów.”
Nadesłał:
AnnaSip
|
Komentarze (0)