Firma » Biznes

Galeria Katowicka - dobry klimat dla najemców

Galeria Katowicka - dobry klimat dla najemców
Zobacz więcej zdjęć »
W ciągu ostatniego półrocza prawie 40 najemców Galerii Katowickiej zdecydowało się na przedłużenie umów najmu na kolejne lata. Część z nich poszerza także ofertę, decydując się na powiększenie lokali, inni poddają swoje salony remodelingowi.

Dla centrum handlowego funkcjonującego na rynku już od 5 lat to potwierdzenie, że tworzy warunki sprzyjające rozwojowi i generowaniu zysków przez najemców.

Najemcy, decydujący się na pozostanie na dłużej w Galerii Katowickiej, reprezentują różne branże, od drogerii (Hebe, Superpharm), salonów obuwniczych (Deichmann, Venezia, CCC, Foot Locker), po odzież i bieliznę (Etam, Ochnik, Felina, Solar), biżuterię (Apart, Pandora) czy usługi (Play, T-mobile, Foto Joker, Vision Express).

- Footfall oraz obroty najemców Galerii Katowickiej z roku na rok wykazują tendencję wzrostową. Dodatkowo, w bieżącym roku, mamy do czynienia z regularną, utrzymującą się na bardzo wysokim poziomie odwiedzialnością w obiekcie, której towarzyszą stale rosnące obroty. Z pewnością jest to jedna z głównych przyczyn, dla których najemcy decydują się pozostać z nami na dłużej. Dodatkowym atutem naszego centrum handlowego jest jego położenie oraz przyciągająca klientów atrakcyjna oferta pozahandlowa, na którą składają się m.in. eventy i wydarzenia specjalne charakterystyczne dla naszego obiektu - mówi Joanna Bagińska, Dyrektor Galerii Katowickiej.

Podążanie, a nawet wyprzedzanie trendów rynkowych, proponowanie nietypowych i nowatorskich na rynku retail rozwiązań i aktywności, takich jak  wielozadaniowa aplikacja Navishopper, Projekt Wyższy Poziom, akcja PopKoolTour czy śląska wersja popularnego święta zakupowego Black Friday, budują wysoką odwiedzalność i zainteresowanie klientów. To, w połączeniu z zapleczem infrastrukturalnym oraz mocnym wsparciem marketingowym, pozwala zaoferować partnerom biznesowym Galerii Katowickiej dogodne warunki najmu w nowoczesnym, tętniącym życiem otoczeniu.

Najemcy, oprócz podejmowania decyzji o przedłużeniu umów, decydują się także na powiększenie powierzchni handlowej i zmianę lokalizacji (np. Sizeer z 111 m kw na 229 m kw) czy remodeling (np. salon Pandora, KFC czy Sushi Do).

- Rekomercjalizacja, podejmowanie przez obecnych najemców decyzji o przedłużeniu umów najmu i związane z tym zmiany w lokalach, są dla centrum handlowego równie ważne, jak poszerzanie tenant-mixu i wprowadzanie nowych marek. Potwierdzają, że pomysł zarządcy Galerii Katowickiej na jej funkcjonowanie jest spójny z oczekiwaniami najemców, którzy właśnie tu chcą budować swój sukces ekonomiczny - dodaje Agnieszka Wójcik – Schabowicz, Associate Leasing Director Apsys Polska, odpowiedzialna za komercjalizację Galerii Katowickiej.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Open Media

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Zamów opracowanie informacji prasowej


Kalendarium

Dziś:
Maskotka z filcu - warsztaty, 22.09, godz. 12:00, Empik Bonarka, Kraków,
dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »
Array ( [p_srv_id] => 3 [p_usr_id] => 89973 [p_type] => ARTICLE [p_accepted] => YES [p_status] => ENABLED [p_pkg_nr] => 1 [p_pkg_items] => 4 [p_ctg_ids] => )